امروز صبح،مراسم تودیع و معارفه شهردار مهریز با حضور مسئولین استان و مهریز در پردیس شکیب برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۰۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، صبح امروز و در مراسمی، تودیع و معارفه شهردار مهریز برگزار شد. در این مراسم زارع زاده به عنوان شهردار جدید مهریز انتخاب و از زحمات شهردار سابق آقای شایگان تجلیل شد.

رییس شورای شهر مهریز در این جلسه گفت: امیدواریم با همدلی و همراهی سایر ادارات و دستگاه های مهریز، درآمدهای پایدار شهرداری را افزایش دهیم و بدهی های شهرداری و تملک های موجود در سطح شهر رفع و رجوع کنیم.

مروی نام ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای شهر به حمایت های دستگاه های زیربط و استانداری نیاز مبرم دارد چرا که شهرداری مهریز از لحاظ بضاعت مالی ضعیف است تا حدی که هنوز درگیر پرداخت خسارت به مالکین اراضی بلوار هفتم تیر از سال 60 هستیم.

شهردار فعلی مهریز هم چنین با تشکر و قدردانی از شورای شهر مهریز و شهرداران سابق مهریز گفت: اگر به پست مدیریتی شهرداری با نگاه اسلامی و دید امانت داری به آن بنگریم و تمام ظرفیت ها را به صورت امانت در نظر بگیریم، نحوه مدیریت شهردار، نسبت به این ظرفیت ها و مسئولیت ها و خواسته های مردم متفاوت می شود.

وی به بعضی از کارهای انجام شده در طول دوره خدمت خود و افزایش راننده ها و ماشین های سنگین مورد نیاز خریداری شده اشاره کرد و گفت: انتساب زارع زاده را به سمت شهردار مهریز را به ایشان تبریک می گویم و با تاکید بر این موضوع که کل شهرداری امانت هایی در دست شهردار است، آرزوی توفیق بیشتر ایشان را دارم و هر گاه به حضور بنده نیاز باشد برای اعتلای شهر مهریز و سرافرازی زادگاهم در کنار ایشان خواهم بود.

شهردار جدید مهریز هم چنین ضمن تشکر از مدعوین و همکاران خود مهمترین دغدغه خود را زیباسازی چهره شهر مهریز عنوان کرد و گفت: هدف عمده من در شهرداری تغییر چهره شهر و زیباسازی آن است.


ارسال نظرات