همزمان با ایام فاطمیه؛

برگزاری نشست بصیرتی عاشقان ولایت حوزه مقاومت خدیجه الکبری(س)میبد

نشست بصیرتی عاشقان ولایت حوزه مقاومت خدیجه الکبری(س)میبد،برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۰۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)،نشست ماهیانه عاشقان ولایت حوزه مقاومت خدیجه الکبری(س) میبد با موضوع ولایتمداری حضرت زهرا(س)برگزار شد.

این نشست که با حضور شورای حوزه، فرماندهان و شورای پايگاه‌، سرگروه هاو مربیان حلقه‌های تربیتی صالحين برگزار شد؛خانم «مرضیه اعیان»یکی از هادیان سیاسی شهرستان پیرامون حضرت زهرا(س) و ولایتمداری آن حضرت مطالبی بیان نمود.

اعیان ضمن اشاره به شاخصه های زندگی حضرت زهرا(س)وی را الگوی زندگی همه انسانها دانست وافزود:حضرت زهرا(س) سیاستمدار نمونه و تابع حریم ولایت بود و در این راه جان خود را فدای اسلام ناب محمدی(ص)نمود.

وی در ادامه بصیرت وبینش سیاسی را از ضروریات بسیجیان دانستندواضافه نمود: به عنوان یک شیعه باید همانند حضرت زهرا(س)،تابع ولایت فقیه ورهبری باشیم چراکه اگر درایت و سکان‌داری حکیمانه مقام معظم رهبری نبود،قطعا ما توان مقابله در برابر فتنه های دشمنان نداشتیم وشکست می خوردیم.

این هادی سیاسی در پایان پیشنهاد نمود:به عنوان یک بسیجی مروری بر سخنرانیهای رهبری در طول سال داشته باشیم وبدین وسیله بینش وبصیرت سیاسی خود را بالا ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار