خبرهای داغ:
سردارعبدالفتاح اهوازیان گفت: عده ای در جامعه در تلاش هستند شهدا را مایه‌ی عبرت کرده و آنهایی که باید مایه‌ی عبرت باشند را به الگو تبدیل کنند در حالی که امنیت کنونی کشور نتیجه‌ی جان‌فشانی شهدا است.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۶۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، یادواره ۸۲۴ شهید شهرستان آران و بیدگل همراه با گرامی‌داشت شهدای جاویدالاثر و دانشجو شامگاه چهارشنبه در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد.

فرمانده قرارگاه نصرت در این مراسم عملیات والفجر ۸ و شکست نیروهای عراق در فاو را یادآور شد و اظهار کرد: رشادت و تدبیر شهید علی هاشمی در عملیات والفجر ۸ ماندگار شد و از همین رو رهبر انقلاب در دیدار امروز با مردم آذربایجان شرقی نام او را فراموش نشدنی خطاب کرد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان با اشاره به ماموریت جوانان در دنیای امروز عنوان کرد: امروز میدان جنگ به سمت جنگ نرم عوض‌ شده و قلب، روح و ایدئولوژی جوانان هدف قرار گرفته است ولی نسل سوم و چهارم انقلاب در مقابل دشمن می‌ایستد و پاسخ او را خواهد داد.

وی به حضور جوانان امروز در جنگ مقابل داعش و تکفیری‌ها اشاره کرد و گفت: در زمان دفاع مقدس بسیاری از شهدا مجرد بودند اما امروز اکثر شهدای مدافع حرم متأهل هستند و با این کار آن‌ها و خانواده‌هایشان انقلاب اسلامی بیمه شده است.

سردار اهوازیان خطاب به جوانان تاکید کرد: هرکدام از شما می‌توانید همانند سرداران شهید باشید و بدانید که ممکن است مانند ما که حسرت شهدای دفاع مقدس بر دلمان ماند حسرت شهدای مدافع حرم نیز بر دل شما بماند.

وی بصیرت، آگاهی و پشتیبانی مردم از ولایت‌ فقیه را نیاز امروز جامعه دانست و اضافه کرد: خورشید بیداری اسلامی به وسیله‌ی شهدا طلوع کرد و اکنون جهان بوی عطر امام زمان(عج) گرفته است و زمانی که ایشان با شهدا تشریف بیاورند مبادا خواب بمانید.

فرمانده قرارگاه نصرت با انتقاد از عدم برخورد با حقوق بگیران نجومی و تلاش گروهی در داخل کشور برای کمرنگ جلوه دادن عظمت و کار شهدا خاطر نشان کرد: عده ای در جامعه در تلاش هستند شهدا را مایه‌ی عبرت کرده و آنهایی که باید مایه‌ی عبرت باشند را به الگو تبدیل کنند.

سردار اهوازیان در پایان با اشاره به رتبه‌ی نخست ایثارگری شهرستان در کشور نسبت به جمعیت تصریح کرد:  آرامش امروز آران و بیدگل به عنوان شهر نمونه‌ی قرآنی به برکت خون شهداست.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار