جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفتگو با «بسیج»:
داراب کلاهی گفت: در ایام نوروز نیز اعزام روحانیون را به مناطق عملیاتی خواهیم داشت که همه کاروان ها حضور می یابند.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۷۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
اعزام مبلغین به مناطق عملیاتی از مهمترین برنامه های نوروز است
داراب کلاهی جانشین مسئول سازمان بسیج طلاب کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از برنامه های بسیج طلاب کشور، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی سراسر کشور در تهران بود که با حضور ورزشکاران طلاب برادر سراسر کشور انجام شد.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در ماه پایانی سال اظهار داشت: در حال حاضر بحث راهیان نور از مهم ترین برنامه های بسیج طلاب است که در این راستا روحانیون مبلغ خواهر و برادر استان ها را از20 اسفند به منطقه راهیان نور اعزام می کنیم که تا پایان تابستان نیز ادامه خواهد داشت.

داراب کلاهی یادآور شد: تهیه و چاپ کتاب "ره توشه مبلغین" را هم آماده کردیم که از برنامه های پایان سال سازمان بسیج طلاب است.

جانشین مسئول بسیج طلاب کشور عمده برنامه های سازمان را با محوریت برنامه های نوروزی معرفی کرد و افزود: در ایام نوروز نیز اعزام روحانیون را به مناطق عملیاتی خواهیم داشت که همه کاروان ها حضور می یابند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه دیگری همچون کارگاه های آموزشی مبلغین را در استان ها برگزار کردیم و یک برنامه کشوری دیگر هم بحث مراسم روز قشر بود که در تهران انجام شد.

داراب کلاهی با اشاره به برنامه های سازمان بسیج طلاب در ایام فاطمیه بیان کرد: سخنرانان ما در ایام فاطمیه در محافل و مجالس عزاداری حضرت زهرا(س) فعالیت می کنند که اعزام این مبلغین از خواهران و برادران طلبه می باشد.

ارسال نظرات