خبرهای داغ:
مسئول اجرایی ستاد دایمی تسهیلات سفرهای استان تهران با بیان اینکه برای اسکان ۳۰ هزار و ۷۵۰ نفر گردشگر در ایام نوروز آمادگی داریم، گفت: شماره ۱۳۷ آماده پاسخگویی درخصوص استفاده از خدمات گردشگری و اعلام مسیرهای گردشگری خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۸۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،  رفیعی، مسئول اجرایی ستاد دایمی تسهیلات سفرهای استان تهران در نشست خبری اظهار داشت: از یک و نیم ماه پیش با دستوری که به استانداری های مختلف ابلاغ شد ستاد گردشگری استان تهران شکل گرفت و سیاست گذاری های اصلی در 5 بخش محقق شد.

رفیعی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ستاد گردشگری افزود: در بخش های اقامتی یا همان ظرفیت اسکان، هتل ها، آپارتمان ها، کمپ ها و مدارس پیش بینی شده است و خدمات امدادی، بهداشتی، انتظامی و قضایی نیز لحاظ شده است.

رفیعی با اشاره به اقدامات امدادی و پزشکی در زمان سفر نوروزی گفت: پایگاه های هلال احمر، علوم پزشکی، بیمارستان ها و کشیک های فعال در ایام نوروز تعیین شده و همچنین پایگاه های هلال احمر در بخش خدمات اطلاع رسانی برای ارایه خدمات مطلوب به مردم آماده فعالیت هستند.


وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی یکی از وظایف اصلی ستاد اجرای خدمات گردشگری است، افزود: نظارت و بازرسی در دو پیک اصلی قبل از فرا رسیدن ایام نوروز و در حین سفرهای نوروزی انجام می شود و حدود 934 ناظر بر نحوه خدمات رسانی به شهروندان در ایام نوروز نظارت خواهند کرد.

رفیعی از برگزاری 700 ساعت جشنواره و مسابقات فرهنگی در سطح شهرستان های کشور خبر داد و گفت: برپایی 200 سفره هفت سین در مبادی ورودی، پارک ها و تاسیسات گردشگری، ایجاد و راه اندازی 4 نمایشگاه سوغات و صنایع دستی و یک نمایشگاه دایمی صنایع دستی در تهران از دیگر اقدامات ستاد گردشگری و خدمات سفر است.

مسئول اجرایی ستاد دایمی تسهیلات سفرهای استان تهران با اشاره به فعالیت شبانه روزی 256 جایگاه سوخت در ایام نوروز گفت: 300 محل نیز برای اقامه نماز در استان تهران پیش بینی شده است.

وی افزود: در ایام نوروز با ورود هر مسافر و گردشگر به استان تهران در کنار ارسال پیامک خوشامدگویی یکی از جاذبه های گردشگری تهران در قالب پیامک معرفی خواهد شد.

رفیعی با اشاره به برگزاری تور تهران قدیم (تور نوستالوژی) و تور بزرگ تهران در ایام نوروز گفت: درصدد هستیم برند تهران قلب تپنده ایران را راه اندازی کنیم تا به صورت ویژه در اماکن گردشگری به ارایه تسهیلات بپردازند.

وی با بیان اینکه استان تهران، برای اسکان 30 هزار و 750 نفر گردشگر در ایام نوروز آمادگی دارد، ادامه داد: شماره 137 آماده پاسخگویی در خصوص استفاده از خدمات گردشگری و اعلام مسیرهای گردشگری در ایام نوروز خواهد بود.

 




ارسال نظرات