در آیین «سوگواره فاطمی، مظلومه فدک» عنوان شد؛

مدافعان حرم آبروی نظام در عرصه بین الملل/نظام با جود مدافعان بیمه است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین «سوگواره فاطمی، مظلومه فدک» در این منطقه، گفت: شهدای مدافعان حرم آبروی ما را در عرصه بین الملل حفظ و از آرمان های انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۸۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، محسن خادم عرب باغی افزود: اگر نبودند شهدای مدافع حرم، دشمن و تکفیری ها الان در داخل خاک ایران بودند و حال در سایه تلاش ها و رشادت های مدافعان حرم است که دشمن جرات توجه به کشور و خاک ایران را ندارد.

حجت الاسلام نوین که خودشان نیز از مدافعان حرم می باشند، گفت: مدافعان حرم تربیت شدگان نسل اول انقلاب هستند و با وجود این شهدا و مدافعان کشور از هر جهت بیمه شده است.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در سوریه در حال رقم خوردن است، بیان کرد: هدف دشمن در سوریه و عراق، زدن ایران است، جمع عظیمی از مردم ما فهمیدند که باید برای حفظ و امنیت کشور خود در سوریه خدمت کنیم وگرنه قطع به یقین دشمن به سمت ما خواهند آمد.

حجت الاسلام نوین با اشاره به شهدای مدافع حرم، گفت: این شهدا اهمیت حضور خود را در مقابله با دشمن درک کردند و وارد عملیات شدند.

همچنین در ادامه مراسم «سوگواره فاطمی، مظلومه فدک» فیلم مستند « شبیه خودش» که مروری بر زندگی شهید مدافع حرم، حامدجوانی است، اکران شد.

مستند شبیه خودش ار تولیدات حوزه هنری آذربایجان شرقی است که توسط سید محمد امین بهکار کارگردانی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار