مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران در گفتگو با «بسیج»خبر داد
طباطبایی گفت: یکی از برنامه های بسیج جامعه پزشکی، برگزاری چهارمین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ است که از خانواده های 14 شهید جامعه پزشکی تکریم و تجلیل به عمل خواهد آمد.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۹۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

برگزاری چهارمین یادواره بسیج جامعه پزشکی در 8اسفند ماهسید نظام الدین طباطبایی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران در حال حاضر دو برنامه در حال برگزاری دارد.

وی در تشریح این مطلب گفت: یکی از این برنامه ها ، برگزاری چهارمین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ است که از خانواده های 14 شهید جامعه پزشکی تکریم و تجلیل به عمل خواهد آمد.

نظام الدین طباطبایی با اشاره جمع آوری دست نوشته ها و تهیه بیوگرافی شهیدان توسط گروه های تحقیقاتی سازمان به بسیج خبر داد: در همین راستا 8 اسفندماه در دانشگاه تهران کتابی را به عنوان سپید جامگان ارائه می کنیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به رونمایی از سایت شهدای جامعه پزشکی در این روز یادآور شد: در این روز قرار است کلیپ هایی را برای شهدا و تجلیل از خانواده شهدا اجرا کنیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی با اشاره به خدمات درمانی این سازمان در مناطق تهران گفت: طبق برنامه های قبلی که 7 درمانگاه تک تخصصی را در مناطق پایین شهر و مناطقی مانند باغ آذری، شهرک کاروان که آسیب پذیر و کم برخوردار بوردند برپا کردیم برنامه آخر را هم در اسفند ماه اجرا خواهیم کرد.

طباطبایی تصریح کرد: آخرین درمانگاه تک تخصصی سال جاری را در منطقه خاک سفید و یا منطقه 14 تهران در اسفند ماه برگزار می کنیم. تا به الان درمانگاه هایی را در حوزه های چشم پزشکی، اطفال، زنان و قلب و عروق برپا کردیم و درحال حاضر نیز در حال بررسی نیازهای این منطقه هستیم لذا هنوز تخصص این درمانگاه مشخص نشده است.


ارسال نظرات