فرمانده سپاه کلیبر در جمع پیشکسوتان این ناحیه، گفت: مسیر انقلابی گری و جهاد و شهادت انتها ندارد و باید تا تحویل انقلاب به دست صاحب اصلی یعنی امام زمان (عج) از پیمودن این راه خسته نشویم.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۰۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی تاکید کرد: بازنشسته شدن به معنای عزلت و کنج نشینی نیست بلکه باید با انتقال تجربیات به نسل جدید و کمک به آن ها در جهت شناخت بهتر انقلاب و انقلابی گری به پیشبرد آرمان ها کمک کنیم.

وی ادامه داد: اگر شما روزی دفاع مقدس را اداره و کشور وانقلاب را در مقابل دشمنان حفظ کردید افتخار است ولی این افتخار زمانی ارزش دارد که دستاورد خود را تا آخرین لحظه زندگی پاس داشته و ارج نهید.

حاتمی افزود: جنگ سخت تمام شد ولی جنگ به کلی تمام نشده و نخواهد شد و دشمنان مدام به فکر توطئه علیه نظام اسلامی و ایران هستند و فقط شکل جنگ عوض شده و در میدان فرهنگ و اندیشه و میدان اقتصادی و سیاسی شدت گرفته است و اگر غفلت کنیم شاید شکست سنگینی متحمل شویم.

وی از پشکسوتان جهاد و شهادت خواست برای انتقال تجربیات و دانش به نسل جدید در جهت امر به معرف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

ارسال نظرات