برگزیده جشنواره مالک اشتر در گفت‎و گو با «بسیج»:
فرمانده پایگاه بسیج ام ‎الائمه گفت: یکی ازاقداماتی که برای ارتقای فهم و بصیرت سیاسی بسیجیان در پایگاه انجام داده‎ایم، نمایش برخی از مستندها و فیلم‎های جشنواره عمار با محوریت برخی حوادث سیاسی مانند فتنه 88 است.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۴۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
طاهره کلالی فرمانده پایگاه بسیج ام الائمه  حوزه حضرت رقیه ناحیه حر مشهد و برگزیده جشنواره مالک اشتر در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: آغاز به تشکیل کلاس‎هایی با عنوان نهضت روشنگری به صورت دوهفته یکبار در قالب حلقه‎های صالحین کرده‎ایم تا در این جلسات با پیگیری و تبیین رخدادها و مسائل سیاسی همراه با بهره‎گیری از اساتید و کارشناسان سیاسی برجسته شناخت و بصیرت بیشتری را به بسیجیان پایگاه خود داشته باشیم.
 
 کلالی افزود: در کنار برگزاری جلسات سیاسی در پایگاه بسیج، در حوزه بسیج نیز به صورت ماهیانه تمام حلقات صالحین پایگاه‎های بسیج جلسه حلقه صالحین برگزار می‎شود که مباحث سیاسی طرح و مورد ارزیابی و روشنگری قرار می‎گیرد.
 
برگزیده جشنواره مالک اشتر ادامه داد: در کنار برگزاری این جلسات از  بسیجیان پایگاه نیز خواسته‎ایم تا اتفاقات و رخدادهای سیاسی داخلی و خارجی را از طریق رسانه ها را پیگیری کنند و همین‎طور بیانات مقام معظم رهبری را که درباره مسائل و رخدادهای مختلف است چرا که بسیجی باید دارای تحلیل سیاسی باشد.
 
کلالی در خاتمه گفت: یکی از اقدامات دیگری که برای ارتقای فهم و بصیرت سیاسی بسیجیان در پایگاه انجام داده‎ایم نمایش برخی از مستندها و فیلم‎های جشنواره عمار با محوریت برخی حوادث سیاسی است مانند فتنه 88 که در این راستا نیز تحلیلی از پشت صحنه‎ها و تمام اتفاقاتی که در این حادثه رخ داده و بیانات مقام معظم رهبری حول این اتفاق به بسیجیان ارائه می‎شود تا شاهد تکرار این‎گونه حوادث تلخ در کشور نباشیم.

ارسال نظرات