مخالفت با حجاب در غرب نقض حقوق بشر در مورد زنان است

يكي از كارشناسان مذهبي سپاه ولايت تبريز در کارگاه مهارت زندگی با محوریت ازدواج با حضور بسيجيان حوزه حضرت سکینه گفت: آنچه كه ما امروز در غرب مشاهده مي كنيم مخالفت و ممانعت با حجاب است كه اين خود نقص آشكار و علني حقوق بشر در خصوص زنان است.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۶۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضايي افزود: اسلام بر خلاف انديشه هاي پوچ غرب آزادي و كرامت خاصي به زن داده است و اگر اين آزادي خوب تبيين شود بي شك دهان ياوه گويان و فرصت طلبان بسته مي شود.

وي ادامه داد: مجامع به ظاهر حقوق بشري چندين بار كشومان را به نقض حقوق بشر محكوم مي كنند ولي به طور وقاحت آميزي مي بينيم از زن به عنوان ابزاري براي شهوت راني و هوس بازي خود استفاده مي كنند و كرامت و نجابت زنان را لگد كوب مي كنند.

اين کارشناس مذهبی در رابطه با بحران های پیش روی جوامع غربی در حوزه زن گفت: بحران خانواده با مظاهری مانند کاهش میزان ازدواج رسمی، افزایش شمار خانواده های تک والدینی، خانواده های بدون فرزند، افزایش طلاق، نابودی خانواده ای متوسط و از بین رفتن نقش تربیتی فرزندان مشهود است.
وي در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با حجاب گفت: در غرب با حجاب به صورت علنی مخالفت می شود بحث مذهب و غیر مذهب نیست، بحث این است که سیاست راهبری اساسی بنیانی غرب بر عرضه شدن و هرزه شدن است و حجاب مخالف آن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار