جلسه هماهنگی طرح بسیج سلامت نوروزی در گرمی برگزار شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان گرمی گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی از یکم اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین سال آینده در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۷۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،دکتر جاویدزاده،‌رئیس دانشکده پرستاری و مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان مغان گرمی، در جلسه هماهنگی طرح بسیج سلامت نوروزی که در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از یکم اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین سال آینده در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: این طرح همه روزه از ساعت هشت تا 20 در ساعات اداری و غیر اداری و تعطیلات رسمی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح اکیپهای بازرسی مشتمل بر 5 بازرس مراکز بهداشتی حضور دارند، افزود: تشدید نظارت و بازرسی بر تمامی اماکن عمومی، اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، مساجد، پایانه‌های مسافربری، مراکز تفریحی و گردشگری و...در این طرح به اجرا در می‌آید.

دکتر جاویدزاده گفت: تلاش ما برای حفظ سلامت جامعه و مردم است و سلامت مردم را باهیچ کس و در قبال هیچ چیزی معامله نخواهیم کرد.

وی افزود: بارزسان گروه مهندسی بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای از هیچ موارد تخلف بهداشتی که سلامت مردم و جامعه الخصوص مسافران محترم نوروزی را تهدید کند چشم پوشی و مماشات نخواهند کرد.

رئیس دانشکده پرستاری و مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان مغان گرمی خاطر نشان کرد: در این بازدیدها علاوه بر بررسی وضعیت بهداشت عمومی، نمونه‌برداری و آزمایش آب و مواد غذایی انجام شده و اقدام لازم در خصوص واحدهای صنفی متخلف انجام می پذیرد.

مهندس مجد کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز هم موارد و نحوه کنترل و آغاز اجرای این طرح را بصورت شبانه روزی اعلام کرد و افزود: شماره تلفن بدون پیش شماره190و1490و شماره اداره32621061پل ارتباطی مردم با کارشناسان بهداشتی بطور 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل پاسخگوی مشکلات و شکایات مردم عزیز شهرستان مغان گرمی خواهد بود.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گرمی


برچسب‌ها
 

ارسال نظرات