خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی و توسعه و رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین روز 21 فوریه برابر با دوم اسفند‌ماه 1395 مصادف با روز جهانی راهنمایان گردشگری را به فعالان صنعت گردشگری تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۸۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی خزائلی رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین اظهار کرد: راهنمایان گردشگری به عنوان بازوان پرتوان صنعت نوپای گردشگری و مبلغان فرهنگی جوامع، نقشی مؤثر در راهبری تورهای گردشگری و جلب رضایت گردشگران برعهده دارند.

رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین افزود: حضور پر‌رنگ راهنمایان گردشگری در مدیریت تورهای داخلی و خارجی، علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، موجب رونق مشاغل جاذب سفر و نیز تثبیت این حرفه فرهنگی به عنوان شغل در جامعه شده است.

خزائلی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری تصریح کرد: استان قزوین از نظر تعداد آثار تاریخی، رتبه نخست کشور را دارد و بهره‌برداری از این جایگاه بدون تلاش و کوشش مشاغل جاذب سفر نظیر: هتل‌داران، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری میسر نخواهد بود.

این مسئول با اشاره به میزبانی شهرداری قزوین از 141 راهنمای گردشگری از 21 کشور جهان در بهمن‌ماه سالجاری در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه قزوین تأکید کرد: بدون شک حضور راهنمایان گردشگری در قزوین و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری و اماکن تاریخی این شهر موجب معرفی قزوین در ابعاد جهانی خواهد شد که امیدواریم این حضور زمینه ساز افزایش تورهای گردشگری ورودی از کشورهای مختلف جهان به شهر فرهنگی و تاریخی قزوین باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین خاطر‌نشان کرد: بی‌شک راهنمایان گردشگری از پیشگامان اصلی توسعه صنعت گردشگری بوده و تأثیرات قابل توجهی را بر رشد این صنعت بالنده و پیشرو داشته و خواهند داشت.

در پایان این پیام رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین از تلاش و کوشش تمامی راهنمایان و فعالان حوزه گردشگری استان قزوین تشکر و قدردانی نمود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها