معاون فرماندار شهرستان پارس آباد:

200 معتاد پارس آبادي توسط انجمن معتادان گمنام نجات بافتند

معاون فرماندار پارس آباد گفت: با فرهنگ سازی كه در بین مردم شده 200 نفر از معتادان شهرستان پارس آباد از طریق انجمن معتادان گمنام نجات یافته اند.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۲۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، عدالت حاجي پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد در خصوص مشارکت مردم و مسئولان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواد مخدر اظهار كرد: امروز بلای خانمان سوز اعتیاد دامن همه را گرفته است و اين امر باید بصورت ریشه ای با هماهنگی تمامی مسئولان بررسی و برطرف شود.

وی مهمترین دغدغه جامعه را موضوع مواد مخدر دانست و از تمامی مسئولان بويژه شهرداری، بهزیستی و ارشاد اسلامی خواست با تمامی توان برای مقابله با آسیب های اجتماعی مواد مخدر اقدام کنند.

معاون فرماندار پارس آباد، ایجاد نمایشگاه های ترک اعتیاد و اثرات سوء آن در مدارس و دانشگاه ها را برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی مفید دانست و گفت: با فرهنگ سازی كه در بین مردم شده 200 نفر از معتادان شهرستان پارس آباد از طریق انجمن معتادان گمنام نجات یافته اند.

حاجی پور همچنين از کشف و ضبط بیش از 42 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری تعداد 280 نفر در سال جاری در شهرستان پارس آباد مغان خبر داد.


جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد

انتهای پیام/

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار