استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر از قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در اجرایی شدن پروژه خط 2 قطار شهری مشهد گفت: بهره برداری از این پروژه در سایه مدیریت جهادی محقق شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۵۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در مراسم بهره برداری از فاز یک خط 2 قطار شهری مشهد ضمن تقدیر از خدمات تمامی دست اندرکاران اجرای این پروژه، اظهار داشت: بهره برداری از این خط در سایه ی همت و مدیریت جهادی محقق شده است.
 
وی با بیان این که بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) رقابت برای خدمت بیشتر به مردم و سازندگی کشور چیز خوبی است؛ افزود: همت تمامی مسئولان تحقق این مهم است.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: فرزندان انقلاب اسلامی و مجموعه ی دست اندرکاران اجرای این پروژه، با اراده ای محکم و همتی بلند در بخش های مختلف، علی رغم تحریم ها، فعل خواستن را صرف کرده و در کوتاه ترین زمان فاز نخست آن به بهره برداری رسید.
 
رشیدیان با اشاره به میزبانی مشهد مقدس از  27 میلیون زائر و مسافر در سال، خاطر نشان کرد: این شبکه ی ارتباطی زیر زمینی باعث ارتقای خدمت رسانی در حوزه ی حمل و نقل، کاهش ترافیک و دسترسی آسان تر به حرم مطهر رضوی شده است.
 
وی تصریح کرد: برای به ثمر رسیدن این طرح، شهرداری تلاشی شبانه روزی کرد و با حمایت دولت و فعالیت قرارگاه سازندگی این طرح امروز برای خدمت رسانی به مردم بهره برداری می شود.
 
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: در پیروی از منویات رهبری، همدلی و همکاری برای توسعه ی بیشتر کشور باید ادامه داشته باشد زیرا خدمت به مردم اصلی ترین وظیفه مسئولان است.
 
شایان ذکر است؛ فاز نخست خط دو قطارشهری به طول 8.5 کیلومتر از انتهای بولوار طبرسی سوم تا میدان شهدا کشیده شده و دارای 6 ایستگاه فعال است که طی ماه گذشته، ایستگاه به ایستگاه افتتاح شد.
 
کلنگ احداث این خط در سال 87 به زمین خورد و بعد از 5 سال با 17 درصد پیشرفت تعطیل شد. اما در سال 92 ، تلاش برای پیشبرد و تکمیل خط مورد تاکید قرار گرفت و در نهایت امروز پس از 3 سال، کار و تلاش جهادی، فاز نخست خط با حضور شهروندان مشهدی افتتاح شد


ارسال نظرات
پر بیننده ها