نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد مقاومتی، راه‌کار نجات کشور است

اقتصاد مقاومتی کشور را نجات می‌دهد، ولی اگر امید به علاج درد از خارج از کشور باشد، نتیجه نمی‌گیریم.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۶۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی را راه‌کار نجات کشور اعلام کرد و گفت: یادمان باشد، اقتصاد مقاومتی به معنی اقتصاد پیشرفته دانش بنیان مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی حضور مردم در اقتصاد است.

فریدون احمدی تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: هر کس خارج از اقتصاد مقاومتی فکر می‌کند به بیراهه رفته است و باید به اقتصاد مقاومتی چسبید.

وی با اذعان به اینکه برخی‌ها از جمله مسؤولان اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند، اظهار داشت: هر چند برخی‌ها به اقتصاد مقاومتی بد نگاه می‌کنند و برخی هم از ته دل اعتقادی به آن ندارند ولی در مجموع دولت در این حوزه اقدامات قابل توجهی انجام داده است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و حضور وزارت به عنوان مسؤولان ستادها را از جمله اقدامات در خور توجه دولت دانست و افزود: گام‌های خوبی برداشته شده ولی اقتصاد مقاومتی اقدام از عمق جان است که خیلی‌ها به آن اعتقادی ندارند و بیشتر در حد لفاظی از آن استفاده می‌کنند.

احمدی اقتصاد مقاومتی را راه کار نجات کشوراعلام و تاکید کرد: یادمان باشد اقتصاد مقاومتی به معنی اقتصاد پیشرفته دانش بنیان مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی حضور مردم در اقتصاد است.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی بر اساس کار کارشناسی بنا نهاده شده است که محقق شدن آن نیازمند اعتقاد به آن است، ولی اقتصاد مقاومتی کشور را نجات می‌دهد، ولی اگر امید به علاج درد از خارج از کشور باشد، نتیجه نمی‌گیریم.

ارسال نظرات