خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان؛

قیمت بلیت اتوبوس عید امسال افزایش نمی‌یابد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان گفت: در ایام نوروز هیچ‎گونه افزایش قیمت در نرخ بلیت ناوگان اتوبوسرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۹۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از گرگان، مهدی میقانی در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام نوروز هیچ‎گونه افزایش قیمت در نرخ بلیت ناوگان اتوبوسرانی وجود ندارد.

وی ابراز کرد:بر اساس ارزیابی های انجام شده در طول سال تردد شمار 7 میلیون و 520 خودرو از چهار محور اصلی توسکستان، جنگل، نوکنده و خوش‎ییلاق را به داخل استان گلستان داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان تصریح کرد: در ایام نوروز سال گذشته از 25 اسفند 1394 لغایت 15 فروردین 1395 حدود 627 هزار خودرو وارد استان گلستان شدند که معیار مهمی برای برنامه‎ریزی بهتر کاربران جاده‎ای می باشد که  62 درصد این خودروها دارای پلاک غیربومی بودند.

میقانی با اشاره به منشور حقوق مسافر در سفرهای جاده‎ای بین شهری اظهار کرد: این منشور در 16 بند از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‎ای کشور ابلاغ شده است که شامل برخی از مهم ترین مصادیق مسافران در سفرهای بین شهری جاده ای می باشد که مسافران حق دارند نسبت به حقوق خود آگاه باشند.

وی سرویس‎دهی ناوگان حوزه حمل و نقل را روزانه حدود 170 الی 180 اتوبوس از مبادی استان گلستان به چیزی حدود 70 مسیر «مبدأ و مقصد» خواند و گفت: اجرای طرح‎های مختلف در حوزه حمل و نقل با کمک بخش خصوصی، تشکل‎های صنفی، انجمن رانندگان و انجمن شرکت‎ها به خوبی انجام می‎شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان یکی از مناسبت های ویژه را اعزام راهیان نور عنوان کرد و افزود: در تاریخ 14 اسفند 95 اعزام راهیان نور بسیج نواحی را داریم که 425 اتوبوس به این منظور آماده می باشد و تعداد 10 هزار نفر برای این سفر پیش بینی شده است  خوشبختانه دغدغه ای برای ناوگان در استان وجود ندارد.

میقانی خاطر نشان کرد: مردم برای دریافت آخرین وضعیت راه‎های استان از طریق مرکز مدیریت راه‎های استان با شماره تلفن 01732480019 به طور شبانه‎روزی و  سامانه گویای 141 می توانند آخرین وضعیت راه‎های استان را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها