فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در مراسم افتتاح معبر بصیرت:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت : معبر بصیرت نیاز به مراقبت همیشگی دارد و انقلاب اسلامی ایران، عین عبرت‌گرفتن و بصیرت بود .
کد خبر: ۸۸۲۸۵۲۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج  از لرستان  سردار مرتضی کشکولی در آیین افتتاح ششمین معبر بصیرت بسیج دانشگاه لرستان ضمن بیان این که معبر بصیرت باید همراه عبرت‌گرفتن باشد اظهار داشت : بصیرت داشتن دارای  ویژگی وخصوصیاتی از جمله  دلبستگی نداشتن به دنیا، چشم دل داشتن ، به دنبال مطالعه‌ی تاریخ رفتن و براساس آیات قرآنی مدام به ذکر خدا پرداختن است، همچنین توبه‌کردن از ارکان بصیرت است که براساس آیات قرآن، همواره باید در این مسیر حرکت کنیم .
 
پیروی‌ از ولی فقیه ، مهم‌ترین بخش بصیرت+تصاویر 
وی افزود: مهم‌ترین بخش بصیرت، پیروی‌ و اطاعت از ولی فقیه است معبر بصیرت نیاز به مراقبت همیشگی دارد و انقلاب اسلامی ایران، عین عبرت‌گرفتن و بصیرت بود.
 
گفتنی است ؛ معبر بصیرت در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار در بخش شمالی مسجد سایت مرکزی کمالوند (دانشگاه لرستان)، ساخته شده است.
 
این معبر با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس ایجاد شده است و تا روزهای پایانی اسفندماه امسال ذبرپاست و براساس برنامه‌ریزی‌ها، قرار است دانشجویان دانشگاه‌های استان و همچنین دانش‌آموزان از این معبر نمایشگاهی آبی و خاکی، بازدید کنند.  
 
 
پیروی‌ از ولی فقیه ، مهم‌ترین بخش بصیرت+تصاویر 
ارسال نظرات