حجت الاسلام تویسرکانی در مراسم تکریم و معارفه جمعی از معاونین سازمان:
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه دوستانی که در مراسم امروز تودیع و معارفه می شوند خادمان مکتب ناب اسلام محمدی هستند و ما ضمن تشکر از آنها به دوستان جدید هم خیر مقدم عرض می کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۸۵۳۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم تودیع و معارفه جمعی از معاونان سازمان بسیج با اشاره به حدیثی در باب منزلت والای حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) مجمع همه خیراتی بود که از دین نبوی سرچشمه گرفته و بر بشریت و خلایق فرو می ریزید. خیلی ها سعی داشتند تا این نور را بپوشانند اما همانطور که خداوند می فرماید او خودش حافظ نور الهی بود.

وی با بیان این مطلب که خودمان را باید به نور اهل بیت نزدیک کنیم، افزود: ما باید ضمن نزدیک شدن به مرکز نور اهل بیت (ع) با عمل خود مبلغ محبت و ایمان باشیم از این منظر است که انسان با عمل خود را به این خاندان نزدیک می کند.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: این طور نیست  که مثل قنبر شدن  و خادم خانه حضرت علی (ع) شدن کار آسانی باشد. اهل بیت از جامعه شیعه انتظار داشتند تا آنها جانشینان این خاندان باشند و این مهم نیز با ادعا به دست نمی آید. تشبه به اخلاق اهل بیت (ع) نیازمند عمل و ایثار است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: همه دوستانی که در مراسم امروز تودیع و معارفه می شوند خادمان مکتب ناب اسلام محمدی هستند و ما ضمن تشکر از آنها به دوستان جدیدی که این مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت، خیر مقدم عرض می کنیم.
ارسال نظرات