فرمانده سپاه سراوان گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس از امروز به مدت دو روز در سراوان آغاز شد
کد خبر: ۸۸۲۸۵۴۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو باخبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان از آغاز رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان یاوران انقلاب در شهرستان سراوان خبر داد و گفت: طبق برنامه رزمایش در ساعت 8 صبح امروز شروع شده است.
 وی با بیان اینکه برنامه صبگاهی که در دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس اجرا می شود نشان از اقتدار بسیج است، افزود: پس از استقرار و برپای اردوگاه، کلاس های آموزشی بسیجیان شروع شده است.
 فرمانده سپاه سراوان با اشاره به اینکه کلیه آموزش های رزمی و تاکتیکی پیش بینی شده چکیده ای از آموزش های سال جاری است، اظهار داشت: تا پایان این روز کلاس های آموزشی بسیجیان دایر است.
 وی راهپیمایی شبانه، رزم شبانه و کار در شب را از برنامه های کل نیروهای گردان های مستقر در رزمایش دانست و تصریح کرد: فردا تاکتیک های رزمی و آموزش دیده شده به مرحله اجرا در خواهد آمد.
 پودینه فرمانده سپاه سراوان در ادامه با بیان اینکه سه گردان در این رزمایش مستقر هستند، خاطرنشان کرد: در رزمایش الی بیت المقدس سراوان گردان های بیت المقدس و کوثر استقرار دارند.
 وی در پایان با اشاره به اینکه گردان کوثر کار امداد و نجات را در رزمایش انجام می دهد، اظهار داشت: نیروهای سپاه پاسداران همکاری ستادی خوبی داشته اند و ادارات کمک های شایانی برای پشتیبانی از رزمایش ارائه کرده اند.
ارسال نظرات