مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از امکان صدور انواع معرفی‌نامه‌های عمومی مورد نیاز خانواده های شهدا و ایثارگران از طریق ۶۸ دفاتر پیشخوان دولت در سراسر گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۵۴۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، عبداله پاکاری گفت:با توجه به تأکید ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر تسهیل در انجام امور اداری و نیز در راستای اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری و به‌منظور ارائه خدمات برتر به ایثارگران و خانواده‌های آنان و خانواده معظم شهدا بدون محدودیت جغرافیایی و محل پرونده روش‌های جدید طراحی و ارائه شده است.

وی با اشاره به استقبال ایثارگران از پورتال خدمات الکترونیکی گفت:خدمتی دیگر با انجام موافقت‌نامه بین بنیاد و شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان به‌منظور صدور انواع معرفی‌نامه‌های عمومی مورد نیاز این عزیزان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: بر همین اساس تمام ایثارگران عزیز و خانواده‌های معظم شهدا می‌توانند با مراجعه به مراکز هاتف و یا پایگاه اطلاع رسانی ایثار، دفاتر فعال در سراسر استان را شناسایی و برای انجام امور اداری به نزدیک‌ترین مکان ممکن،مراجعه کنند. بدیهی است با فعال شدن سایر دفاتر، فایل موجود تکمیل و به‌روزرسانی می‌شود.

پاکاری با اشاره به ارائه خدمات برخط در حوزه های مختلف بنیاد گفت:ایثارگران معزز از طریق پایگاه اطلاع رسانی ایثار می توانند بخشی از خدمات بنیاد را نیز به صورت الکترونیکی درخواست کنند.

 

ارسال نظرات