جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امریکا بزرگترین دشمن ملت ایران و انقلاب اسلامی است ،گفت: اگر کسی بخواهد مبلغ و تبلیغ کننده فرهنگ کاهش سطح دشمنی امریکا با ایران باشد، مورد پذیرش واقع نمی‌‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۵۵۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردارسرتیپ پاسدارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران امسال نیز به مانند سال‌های گذشته حضور پرشکوه و پررنگی را در مراسم راهپیمایی ٢٢بهمن رقم زدند.
وی تاکید کرد: ملت ایران هر ساله با توجه به ابعاد توطئه دشمنان انقلاب اسلامی بر خود لازم می‌بینند که در راهپیمایی ٢٢بهمن شرکت کنند و پایبندی خود را به نظام، انقلاب، رهبری و امام خمینی را ثابت کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: تعداد راهپیمایان هر سال نسبت به سالهای گذشته افزایش می‌یابد و این نشان می‌دهد که ملت ایران همیشه در پای آرمانهای این نظام ثابت قدم‌اند.
سردار سلامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی درحال بزک کردن امریکا و خوب نشان دادن این کشور هستند، تصریح کرد:در کشور ما مردم نسبت به امریکا احساس دشمنی دارند وامریکا را بزرگترین دشمن ملت ایران و انقلاب اسلامی می‌دانند و از این رو اگر کسی بخواهد مبلغ و تبلیغ کننده فرهنگ کاهش سطح دشمنی امریکا با ایران باشد ، مورد پذیرش واقع نمی‌‌شود و مردم عکس العمل‌های سنگینی نشان خواهند داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات