خبرهای داغ:
با عملیات 40ساعته نجاتگران هلال احمر و بالگرد اورژانس؛

جانباز شیمیایی در روستایی از توابع چاراویماق به زنجان منتقل شد

مسئول پایگاه امداد جاده ای شهید لطفی منش بارگاه جمعیت هلال احمر چاراویماق گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و شهرستان چاراویماق طی یک عملیات طاقت فرسا ی امدادی در برف و کولاک و بهمن موفق به انتقال جانباز شیمیایی به بالگرد اورژانس زنجان شدند.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۱۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، محمد عبدی در تشریح این عملیات نجاتگران اظهار داشت: روز شنبه بدنبال اطلاع از وضعیتبیماری یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس در روستای گویجه قلعه از توابع شهرستان چاراویماق و نیاز به انتقال وی به مرکز درمانی در شهر، تیم امدادی پایگاه امداد جاده ای شهید لطفی منش بارگاه جمعیت هلال احمر چاراویماق به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بلحاظ بسته بودن راه روستا امکان دسترسی عادی میسر نشد بنابراین روز یکشنبه درخواست اعزام تیم کمکی و خودروی برف روی آرگو از معاونت امداد و نجات استان شد که خودرو آرگو به چاراویماق منتقل و نجاتگران با استفاده از خودرو آرگو بیش از 50 کیلومتر از مسیر برف گیر و صعب العبور و بهمن خیز را روستای گویجه قلعه را طی کرده و بعد از 10 ساعت به روستا رسیدند.

 

مسئول پایگاه امداد جاده ای شهید لطفی منش بارگاه جمعیت هلال احمر چاراویماق افزود : پس از رسیدن به روستا و سپری کردن شب در روستا، با هماهنگی های به عمل آمده با استان زنجان، بالگرد اورژانس زنجان، امروز(دوشنبه) به محل پرواز و در 3 کیلومتری روستا بر بالای بلندی به زمین نشست.

عبدی خاطر نشان کرد: بوسیله خودرو ی آرگو جانباز بیمار به بالگرد انتقال و عملیات بعد از 40 ساعت تلاش مداوم و خستگی ناپذیر، حوالی ساعت 16 امروز(دوشنبه 2 اسفند)با انتقال مصدوم بوسیله بالگرد اورژانس به مراکز درمانی شهر زنجان پایان یافت.

 

روستای گویجه قلعه آخرین روستای مرزی چاراویماق با شهرستان تکاب از توابع آذربایجان غربی می باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها