رضیان افزود: دولت متعهد شد تا پایان سال جاری تمامی 200 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره را به حساب باغداران واریز کند.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۴۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله رضیان اظهار داشت: در نشست مشترک شامگاه یکشنبه مجمع نمایندگان مازندران، وزیر جهاد کشاورزی، استاندار مازندران با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه تصمیمات تکمیلی و حمایتی جدیدی برای باغداران مازندرانی اتخاذ شد.

 وی افزود: در این نشست اعضای مجمع نمایندگان استان با هدف پیگیری مصوبات قبلی دولت و انعکاس دغدغه‌های کشاورزان و باغداران مازندرانی و با اعلام ناکافی دانستن حمایت‌های دولت خواستار حمایت بیشتر دولت از خسارت دیدگان برف آذرماه شدند که بدین منظور دولت مکلف به اخذ تصمیمات جدید شد.

به گفته سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران، علاوه بر 300 میلیارد ریال وام بلاعوض مصوبه قبلی هیئت وزیران مقرر شد،500 میلیارد ریال دیگر تا شب عید به حساب باغداران واریز شود.

رضیان افزود: دولت متعهد شد تا پایان سال جاری تمامی 200 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره را به حساب باغداران واریز کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران از تصویب 10 هزار میلیارد تومان توسط مجلس برای تامین جریمه و سود بدهکاران بانکی که تا سقف 100 میلیون تومان بدهکارند خبر داد.

رضیان چهارمین موضوع نشست امشب را اختصاص 200 میلیارد ریال سهم دولت برای بیمه محصولات کشاورزی عنوان کرد.

در ادامه این نشست اعضای مجمع نمایندگان مازندران، نگرانی کشاورزان و باغداران مازندرانی را روند واردات و خرید محصولات کشاورزی به نمایندگان دولت منعکس کردند و خواستار حمایت همه جانبه دولت از کشاورزان در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها