خبرهای داغ:
مدیر شعب بانک مسکن استان همدان خبر داد

پرداخت 1264 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در همدان

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان از پرداخت یک هزار و 264 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 130 میلیارد ریالطی سال جاری در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۴۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول مالمیر در نشست بصیرتی کارکنان بانک مسکن با اشاره به فعالیت‌های اعضای بسیج پایگاه بانک مسکن شعب استان در سال جاری اظهار داشت: عمده فعالیت ها در خصوص بازدید از موزه دفاع مقدس، برنامه‌ریزی تیراندازی برای اعضای بسیج کارمندی، سفر زیارتی به مشهد مقدس و جمکران و بازدید از خانواده شهدا بوده است.

وی در خصوص دیگرفعالیت‌های اعضای بسیج پایگاه بانک مسکن افزود: برنامه گلگشت و پیاده روی بسیجیان، برگزاری برنامه فوتسال جام دهه فجر، اعزام کاروان به مرقد مطهر امام(ره) در خرداد ماه، شرکت فعال در مراسم های راهپیمایی، برگزاری جلسه زیارت عاشورا در ایام ماه محرم و صفر، برگزاری مراسم قرائت قرآن و افطاری در ماه مبارک رمضان، کمک نقدی به کمیته امداد هر سه ماه به مبلغ 5 میلیون تومان و حضور در تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های مهم بسیجیان پایگاه است.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان تعداد اعضای بسیجی پایگاه بانک مسکن را به 74 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: از این میزان 71 نفر آقا و سه نفر خانم هستند که جلسه حلقه صالحین برای این افراد در هفته دو جلسه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 46 نفر از کارکنان بانک مسکن استان از خانواده‌های ایثارگر هستند، افزود: از این میزان 11 نفر جانباز، 8 نفر آزاده، 8 نفر از خانواده جاوید الاثر، 15 نفر از فرزندان جاوید الاثر و 5 نفر فرزند جانباز هستند.

مالمیر با اشاره به سیاستگذاری امام خامنه ای(مد ظله العالی) در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: امسال سیاست‌های اعتباری بانک مسکن بر اساس همین تاکیدات تبیین شد.

وی با بیان اینکه بانک مسکن به عنوان یک نهاد دولتی و تخصصی در حوزه مسکن فعالیت دارد، تصریح کرد: جامعه هدف بانک مسکن اقشار کم درآمد و بی بضاعت و افرادی است که نیاز به مسکن دارند.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان در خصوص میزان تسهیلات پرداختی در راستای کمک به محرومین برای ساخت مسکن اضافه کرد : تسهیلات پرداختی در حوزه مسکن مهر در استان همدان 36 هزار و753 واحد هدفگذاری و محقق شده که مبلغ 10 هزار و 838 میلیارد تسهیلات اعطا شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه روستایی با توجه به پراکندگی روستایی در استان همدان 18 هزار 292 واحد روستا به مبلغ یک هزار و 712 میلیارد ریال بازسازی شده است، یادآورشد : تسهیلات بافت فرسوده به تعداد 4 هزار و 100 واحد و به مبلغ 755 میلیارد پرداخت شده است.

مالمیر خاطر نشان کرد : طی سال 95 به میزان یک هزار و 264 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 130 میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار