با اهدای لوح سپاس

فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) از مدیرعامل منطقه آزاد قشم تقدیر کرد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با ارسال لوح سپاس از زحمات، همکاری و تلاش‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۶۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرتیپ پاسدار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با ارسال لوح سپاس از زحمات، همکاری و تلاش‌های حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر کرد.

متن پیام سرتیپ پاسدار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به منظور تقدیر از همراهی و همسویی مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بی‌تردید رزمندگان سرافراز ایران اسلامی با درس‌آموزی از حماسه حسینی و اقتدا به رهبر و مولای خویش، ایثار، فداکاری و جان‌فشانی برای حفظ دستاوردها و اصول نظام مقدس جمهوری ایران را به عنوان خواسته و آرمان اصلی خود قرار داده و چونان دژی نفوذ‌ناپذیر پاسدار حریم ایران اسلام و انقلاب اسلامی است و پرچم عزت و پیشرفت ملت را به دوش گرفته‌اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: تقدیر از شما که در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام برداشتن در مسیر گسترش فرهنگ اسلام ناب در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی با توکل به خداوند متعال در سایه ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در ادامه خدمت به نظام مقدس همچون گذشته موید و منصور باشید.

در ادامه آمده است: این لوح به پاس حضور پرشور ایثارگرانه و قدردانی از زحمات و تلاش‌های صادقانه شما و ایجاد همسویی و همراهی با این نهاد مقدس در خصوص ارزش‌های اسلام و انقلاب تقدیم حضور گرانمایه شما می‌‌شود.
ارسال نظرات