مداح بسیجی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

مطالعه، سلاح مداح در جنگ نرم

مداح طلبه بسیجی گفت: سلاح یک مداح در جنگ نرم مطالعه و تحقیق در بیان اهداف سید الشهداء (ع) و القای آن به جامعه است.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۶۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
حسین باقری مداح طلبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ، با اشاره به اینکه در پایه شش  طلبگی است و در سن هفت سالگی شروع به تمرین مداحی و روضه خوانی کرده است ، گفت:یکی از اهدافی که مداحی باید داشته باشد ممدوح گرایی است نه مداح نمایی.
وی افزود: یکی از کار هایی که مداحان چه در زمان پیامبر اکرم (ص)و چه زمان بعد از پیامبر اکرم(ص) تا پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس انجام می دادند تفهیم و شفاف سازی آمدن مردم به جبهه حق  بر علیه باطل بوده است.
مداح طلبه بسیجی با بیان اینکه مداحان در دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشتند، گفت: آنها عقل و احساس رزمندگان را برای دفاع از میهن و میل به شهادت برمی انگیختند.
باقری اظهارداشت:یکی از رسالت های مداح این است که در هر زمانی از شعر هایی که متناسب با اهداف آن زمان است استفاده کند.
وی افزود:در جنگ نرم یکی از سلاح هایی که برای مداح  مهم است مطالعه کردن  و تحقیق در بیان اهداف  سید الشهدا(ع) و القا آن به جامعه است.
این مداح بسیجی با اشاره به فرموده رهبری که هیئت باید کلاس درس باشد و مانند سنگری محکم  در مقابل اهداف  مخرب دشمن است، ادامه داد:مداحان باید هوشیار باشند چرا که موساد اسرائیل روضه خوانی و بحث مبارزه با روضه ها و مداحان را با عنوان مبارزه با اهداف جمهوری اسلامی و مبارزه با اهداف روضه های سید الشهدا  درس می دادند .
وی گفت: جنگ نرم امروزه بزرگترین جنگ است و به تعبیر مقام معظم رهبری مقابله با این جنگ  جهاد کبیر است و دیگر جنگ سلاح نیست .
باقری به تلاش دشمن برای ایجاد هیئت هایی با هزینه های بالا اشاره کرد و گفت:دشمن  دارد کار می کند که مداحانی را تربیت کند تا ضد اهداف ابا عبدالله در ایران کار کنند .
این مداح بسیجی سخنانش را اینگونه پایان داد : نه مثل مختار بعداز واقعه، نه مثل حربن ریاحی میان واقعه و  نه مثل توابین بعد از واقعه، بلکه مثل عباس(علیه السلام ) درتمام واقعه و مثل مسلم پیشتاز واقعه در رکاب امام زمان ارواحنافداه و نائب برحقش امام خامنه ای حفظه الله وهمه ی شهداباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار