فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام):

مأموریت اصلی سپاه های استانی تقویت بسیج است

سردار علی محمد اکبری در جمع پاسداران سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه و بسیج فتنه های بزرگی را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی خنثی کرده اند.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با پاسداران در حسینیه آیت الله بهاءالدینی برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اهلبیت علیهم السلام، گفت: باید به خاطر نعمتهای بزرگ خداوند ازجمله؛ نعمت ولایت و انقلاب و همچنین توفیق خدمتگزاری در نهاد مقدس سپاه بعنوان پاسدار نظام مقدس ولایی، شکرگذار باشیم.

وی، با تشکر از زحمات سردار محمدسلیمانی، فرمانده سابق سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به خاطر خدمات ارزنده و ایجاد زیرساخت های مناسب، افزود: بار دیگر از خدمات برادر عزیزم سردار رضا محمدسلیمانی که خدمات بسیار ارزنده و صادقانه و بی منتی را برای سپاه استان ارائه کردند، تشکر می کنم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) در ادامه با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از سپاه و بسیج، گفت: تقویت بسیج باید به صورت جدی و با همه توان پیگیری شود، فلسفه و مأموریت ایجاد سپاه های استانی ، تقویت و پشتیبانی از رده های بسیج بود.

سردار اکبری، با بیان اینکه" سپاه و بسیج فتنه های بزرگی را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی خنثی کرده اند" ، تصریح کرد: بلایی که بر سر عراق و سوریه آمد بخاطر این بود که ارتش آن ها ارتباطی با بدنه مردم نداشتند و امروز به این سرنوشت دچار شدند .

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، شکل گیری سپاه های استانی را منشأ خیرات بسیاری دانست و گفت: تدبیری که در رأس سپاه برای تشکیل سپاه های استانی شکل گرفت بسیار موثر و کارآمد بود. با وجود سپاه های استانی و قرارگاه های زیر مجموعه سپاه بود که بسیاری از مشکلات و غائله ها از جمله فتنه بزرگ 88 خنثی شد.

سردار اکبری در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین برنامه های بسیج پرداخت و بیان کرد: مصادیق هم افزایی باید در بسیج بیش از گذشته مشخص شود، هیئت های اندیشه ورز باید در پیکره سپاه و بسیج با قدرت دنبال گردد و مسجد محوری در برنامه ها به عنوان اولویت اصلی کار بسیج مدنظر قرارگیرد.

وی توجه خاص به ابعاد دفاعی، خدمات رسانی، علمی و فرهنگی را از اولویت های کاری خود در بسیج دانست و تأکید کرد: شعاری که برای خود انتخاب کردم تقویت بسیج و بالاخص پایگاه های مسجد محور بوده است، بدین شکل که سپاه را بسیج کنم برای تقویت بسیج، و این میسر نمی شود مگر با همکاری همه بدنه سپاه.

گفتنی است: در این نشست صمیمی، پیرامون برنامه های اجرایی و برخی مشکلات در حضور سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، هم اندیشی شد.

ارسال نظرات