دکتر هاشم زاده، مشاور خانواده در جمع بسیجیان خواهر سامان، از توطئه دشمنان برای از هم پاشیدن بنیان خانواده در ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۷۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با موضوع سبک زندگی اسلامی به همت حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه (سلام الله علیها) در حسینیه صاحب الزمان شهر سامان برگزار شد.

در این نشست دکتر هاشم زاده، مشاور خانواده مدعو از اصفهان گفت: نظام خانواده برای کل دنیا حتی کشورهای صنعتی و مدرن دارای اهمیت است؛ زیرا سروری علمی و تکنولوژی را انسان ها باید رقم بزنند و این تحول علمی و تکنولوژی را انسانهایی می توانند ایجاد کنند که در دامن خانواده های آرام و با ثبات پرورش یابند.

وی ادامه داد: نظام خانواده در غرب آنقدر دارای اهمیت است که کشورهای غربی برای حفظ و ثبات آن سعی می کنند و راهکارهای زیادی را به کار می برند، این در حالی است که خانواده در غرب وضعیت مناسبی ندارد.

هاشم زاده، افزود: خانواده در نظام اسلامی ایرانی نهادی مقدس و دارای اهمیت دوچندان می باشد، به طوری که زنی که در آشپزخانه آشپزی می کند کار او حکم جهاد در راه خدا را دارد زیرا این کار برای خانواده است.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت خانواده در ایران هم مانند غرب بد شده به طوری که آمار ها نشان می دهد ایران جزو 4 کشور پرطلاق دنیا است و از هر 4 ازدواج در تهران یک ازدواج و از هر7 ازدواج در شهرستانهای ایران به طلاق می انجامد.

هاشم زاده گفت: رابت مرداک صهیونیست، هشتمین ثروتمند بزرگ دنیا گفته است که اگر من حمایت شوم کاری می کنم که 80 در صد زندگی خانواده های ایرانی به تشنج و طلاق بیانجامد، در ایران خانواده مقدس است و مدار تقدس خانواده مادر است، باید مادر خانواده را به لجن بکشیم تا خانواده ی ایرانی را از قداست بیندازیم و این اظهارات رابرت مرداک با استفاده از شبکه های مجازی مبتذل در حال پیوستن به واقعیت می باشد.

وی چنین ادامه داد، که ما باید فرهنگ شیعی و اسلامی خود را باز خوانی کنیم و بدانیم که هر جا که سعی کردیم شبیه غربی ها شویم خراب کرده ایم. در جامعه ی ما که الگوی زنان ،حضرت زهرا(سلام الله علیها) میباشد، نباید وضعیت خانواده ی ما به اینجا برسد، در سنت حضرت زهرا (سلام الله علیها ) مادامی که آن حضرت در خانه ی علی (علیه السلام ) بود ، هنگامی که می خواست امام علی (علیه السلام )را صدابزند می گفت: روحم به فدایت و امام علی (علیه السلام ) نیز هر گاه می خواست حضرت زهرا (سلام الله علیها ) را صدا بزند می گفت: جانم به فدایت؛ زیرا که در نظام اسلامی به خانواده به عنوان زندگی مشترک و نهادی برای ایجاد کمال یاد شده است .

دکتر هاشم زاده در پایان با استناد به آیات قران کریم و سخنان ائمه اطهار (علیهم السلام) گفت: دو اصل خوش خلقی و خوشرویی در خانواده را فراموش نکیم و بدانیم که باید تکیه گاه محکمی برای همسران خود در مسیر زندگی مشترک باشیم؛ زیرا که امام علی (علیه السلام) فرمودند: یهودی ای که با خانواده اش مهربان باشد در نزد خداوند از شیعه ی من که با خانواده ی خود مهربان نیست عزیزتر است.

ارسال نظرات