خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس گردان های بسیج شهرستان خوسف در تاریخ های 5 و 6 اسفند ماه در حاشیه شهر خوسف برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۲۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ آوازی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: رزمایش راهیان بیت المقدس گردان های بسیج شهرستان خوسف در تاریخ های 5 و 6 اسفند ماه در حاشیه شهر خوسف برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف اظهارداشت: گردان های بیت المقدس 390 و 391 از بخش مرکزی و بخش جلگه ماژان در رزمایش راهیان بیت المقدس شهرستان خوسف حضور دارند.

وی هدف از رزمایش را ارتقاء آمادگی رزمی،بروزرسانی آموزش های دفاعی و بالابردن سطح بصیرت و معنویت نیروهای بسیجی دانست و افزود:ماموریت گردان های بیت المقدس،عملیات دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات خواهد بود.

آوازی با اشاره به برنامه های رزمایش گفت:کلاس های بصیرتی،پدافند غیرعامل،جهت یابی و اصول نظامی در روز اول و در روز دوم مراسم صبحگاه با حضور شورای تامین شهرستان و مردم ولایت مدار خوسف در محل قتلگاه هیئت صاحب الزمانی(عج) خوسف برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف ضمن تشکر از کلیه اداراتی که در امر رزمایش با ناحیه بسیج همکاری کرده اند افزود:بسیجیان با پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا آماده اند تا با تمام توان بدون هیچگونه چشمداشتی از انقلاب اسلامی دفاع و با تهدیدات دشمن مقابله و هیبت خود را به رخ جهانیان بکشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها