معاون استاندار وفرماندار شاهرود:

ساماندهي ورودي هاي شهر پيش از نوروز انجام شود

سيد محمدرضا هاشمي در جلسه شورای ترافیک شهرستان شاهرود گفت: با نزديك شدن به ايام نوروز ورودي شهر از دو سمت دامغان و مشهد ساماندهي شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۳۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در نشست شوراي ترافيك شهرستان شاهرود كه در محل فرمانداري اين شهر برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه باید نسبت به زيبا سازي ورودي شهر و جمع آوري نخاله هاي ساختماني اقدام شود اظهار کرد: ورودي شهرها به نوعي در جذب مسافران تاثير گزار است و علائم و تابلوهاي مناسب براي حفظ پاكيزگي در اطراف ايستگاه هاي پليس راه نصب شده و در اين خصوص نيز فرهنگ سازي انجام شود.

وی با اشاره به دستورالعمل وزارت كشور مبني بر تعطيلي حفاري هاي سطح شهرها افزود: بر اين اساس تمام حفاري هاي شركت هاي مخابرات، آب، برق و گاز از ۱۵ اسفند ماه متوقف شود.

 هاشمی با تاكيد بر احترام به نظرات همه مردم خاطر نشان کرد: اين طرح پس از انجام كار كارشناسي و زحمت چندين ماه در كارگروه هاي فني شوراي ترافيك جمع بندي شده است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه طرح مصوبه شوراي ترافيك جامع و كامل است اما بايد با كمترين خسارت محيط زيستي انجام شود از زحمات نيروي انتظامي براي برقراري نظم و كاهش بار ترافيكي سطح شهر تقدیر کرد و گفت: تمام دستگاه ها با همكاري يكديگر آمادگي كامل را براي استقبال از زائران و مسافران نوروزي داشته باشند.

در اين نشست مصوبات پيشين شوراي ترافيك شهرستان بررسي شد، همچنين شوراي شهر شاهرود پيشنهاد خود را در خصوص ساماندهي پارك خودروها در خيابان رودكي و يكطرفه كردن كوچه هاي شهيد فريدنيا و بهزيستي در خيابان ۱۷ شهريور را مطرح كرد.

دراين نشست تصميم گرفته شد زمين مدرسه اي كه در پشت كانون شهيد بهشتي تخريب شده تا پايان تعطيلات نوروزي به عنوان پاركينگ در اختيار شهرداري شاهرود قرار گيرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار