رییس اداره کتابخانه های عمومی گلوگاه:

اهداء بیش از ۳۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه گلوگاه/ رئیس دادگستری گلوگاه ۱۰۰ جلد کتاب هدیه کرد

رییس اداره کتابخانه های عمومی گلوگاه گفت: فرهنگ اهدا کتاب در بین مسئولان و مردم گلوگاه بسیار رواج یافته است به طوری که در دو سال اخیر بیش از 3هزار و 500جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهداء شده است.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۶۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  روابط عمومی و تبلیغات ناحیه گلوگاه ، مجتبی دماوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از اهداء پنجاه جلد کتاب توسط ناصر احمدی رئیس دادگستری گلوگاه به کتابخانه شهید حسینعلی عظیمی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: هدف رئیس دادگستری را از این کار همکاری در غنی‌سازی منابع کتابخانه و جلب هرچه بیشتر مخاطبان به کتابخانه عنوان کرده و مطالعه و کتابخوانی مفید را گامی مهم در کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها عنوان کرد.

 

رئیس کتابخانه‌های عمومی گلوگاه خاطرنشان کرد: این فرد سال گذشته تعداد ۱۰۰جلد کتاب و مجله به کتابخانه شهید عظیمی گلوگاه اهداء کرده بود.

دماوندی افزود: فرهنگ اهدا کتاب فرهنگ بسیار خوبی است که در چند سال اخیر در بین مسئولان و مردم گلوگاه بسیار رواج یافته است به طوری که در دو سال اخیر بیش از ۳هزار و ۵۰۰جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهداء شده است.

وی درپایان گفت: کتاب های اهدایی پس از آماده سازی در اختیار مخاطبان قرار می گیرند و کتابخانه های عمومی ما آماده دریافت کتب اهدائی اهالی خوب و فرهنگ دوست گلوگاه می‌باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار