خبرهای داغ:
مرتضی امیرحاجلو
در یادواره سه شهید روحانی چادگان مطرح شد؛
حجت الاسلام خواجه کریمی با بیان این که دشمنان اسلام می‌خواهند انقلاب اسلامی ایران را کوچک نشان دهند ولی باید این آرزو را به گور ببرند خاطر نشان کرد: انقلاب و اسلام به سراسر جهان صادر شده و مردم آگاه و بیدار شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۸۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، یادواره سه شهید طلبه: ابوالقاسم درویشی، حسینعلی مرادی و مرتضی شاهمرادی در مسجد جامع چادگان با حضور خانواده های معظم شهدا، پایوران ناحیه مقاومت بسیج، مسئولان، طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران، بسیجیان و عموم مردم برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه خوانسار که سخنران این مراسم بود،زنده نگه‌داشتن ایثارگری‌ها و یاد شهدا و انتقال پیام این عزیزان به نسل‌ فعلی را ازمهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره های شهدا دانست.

حجت الاسلام رسول خواجه کریمی گفت: یادواره های شهدا، در حقیقت تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های آن‌ها بوده و اعلام پیروی از راه و درس گرفتن از سیره آن‌هاست.

وی به نقش اصلی روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روحانیون با پیش‌قدم شدن در تمام صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام خواجه کریمی به دشمنی‌هایی که با ایران در سراسر جهان صورت می‌گیرد اشاره کرد و گفت: سران کشورهای غربی و دشمنان از وجود اسلام در جهان هراس دارند، چون اسلام پایه‌های حکومتی آن‌ها را متزلزل کرده است.

وی با بیان این که دشمنان اسلام می‌خواهند انقلاب اسلامی ایران را کوچک نشان دهند ولی باید این آرزو را به گور ببرند خاطر نشان کرد: انقلاب و اسلام به سراسر جهان صادر شده و مردم آگاه و بیدار شده‌اند.

در پایان مراسم، از خانواده های معظم شهدای طلبه و روحانی شهرستان چادگان تجلیل شد.

ارسال نظرات