برگزاری جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور شهرستان سوادکوه شمالی

راهیان نور زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است

بازدید از مناطق جنگی به منظور آشنایی و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، برنامه ریزی دقیق و هماهنگی بیشتر برای برپایی کاروان های راهیان نور اعمال شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۸۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی، جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور شهرستان با حضور منصوریان فرماندار شهرستان، سرگرد موسوی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی و اعضای ستاد به منظور برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی در محل فرمانداری برگزارشد. درابتدا منصوریان فرماندار ضمن تسلیت ایام فاطمیه از حضور پر شور مردم عزیز در راهپیمایی22 بهمن تقدیر تشکر کرد و از همه دست اندر کاران که در تدارک این برنامه باشکوه سهیم بودند تقدیر و تشکر نمودند.

فرماندار شهرستان  با تأکید بر اینکه سیاست بازدید از مناطق جنگی به منظور آشنایی و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، برنامه ریزی دقیق و هماهنگی بیشتر برای برپایی کاروان های راهیان نوررا خواستار شدند. منصوریان همچنین بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای ارتقا و توسعه كیفی برگزاری برنامه های راهیان نور تأكید كرد. وی گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمانهای شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص بسیار ارزشمند است.

در ادامه سرگرد موسوی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه ، از مردم جهت خلق حماسه راهپیمایی 22 بهمن تقدیر تشکر کرد. سرگرد موسوی نژاد در خصوص اعزام کاروان راهیان نور گفت: زمان اعزام کاروان از تاریخ 7/1/1396 در نظر گرفته شده است که حداقل اعزام نیرو 150 نفر  با سه دستگاه اتوبوس خواهد بود و الویت اعزام تا 70 درصد را بار اولی ها، 15درصد خانوادهای معظم شهدا و 15 در صد را رزمندگان قرار دادیم.

 وی همچنین  از برنامه های فرهنگی در طول مسیر  خبر داد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها