خبرهای داغ:
توسط دبیرکل سازمان جهانی صنایع بسته بندی صورت گرفت؛
دکتر آلفرد کیس پیرسون، به منظور آشنایی با فعالیت های تحقیقاتی و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و بررسی زمینه همکاری های دو جانبه، با هیات رییسه این دانشگاه دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۰۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دبیرکل سازمان جهانی صنایع بسته بندی که در تمامی زمینه های صنعت بسته بندی اعم از آموزش، مهندسی و راه اندازی، مدیریت، زنجیره ارزش، انواع بسته بندی از برجسته ترین چهره های جهان به شمار می رود، با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با دستاوردهای این دانشگاه در عرصه های مختلف آشنا شد.

دکتر آلفرد کیس پیرسون در این دیدار ضمن ستایش پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه های مختلف علمی و تحقیقاتی، گفت: بسیار تحت تاثیر این دانشگاه و دستاوردهای آن قرار گرفتم، به نظرم می توانیم در حوزه های مختلف همکاری های خوبی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صنعت بسته بندی در دنیای امروز، افزود: این صنعت در حوزه های مختلف به خصوص صنایع غذایی اهمیت ویژه ای دارد، متاسفانه امروزه بیش از 30 درصد از مواد غذایی به دلیل نداشتن بسته بندی یا بسته بندی نامناسب از بین می رود که ما به دنبال کاهش این عدد در سطح جهان هستیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به دبیرکل سازمان جهانی صنایع بسته بندی، به معرفی این دانشگاه و توانمندی های در زمینه های مختلف پرداخت.

دکتر موسی خانی با اشاره به توانایی ها و پیشرفت های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حوزه ی رباتیک، بر استفاده از ربات در صنایع بسته بندی در غالب یک پروژه ی مشترک تاکید کرد.

در ادامه ی این جلسه هر دو طرف نسبت به ادامه ی نشست ها و همکاری های دوجانبه ابراز امیدواری کردند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها