مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با «بسیج»:
احسان کامرانی گفت: این مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و از دستورات مقام معظم رهبری است که متاسفانه دولت کاری در این خصوص انجام نداده و بسیج اساتید در حال اجرا کردن آن است.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۲۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
بسیج اساتید بحث پیوست نگاری فرهنگی را دنبال می کند
احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: کار ما در بسیج اساتید گفتمان سازی و اجرای بسیاری از سیاست هایی است که در حال حاضر انجام نشده است.

وی افزود: یکی از بحث ها اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی به صورت عملی است ما در حال تهیه سند برای هر استان هستیم هر استان در حوزه های تولید اشتغال و صادرات فعالیت می کند.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان با اشاره به بحث مربوط به پیوست نگاری فرهنگی گفت: این مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و از دستورات مقام معظم رهبری است که متاسفانه دولت کاری در این خصوص انجام نداده و بسیج اساتید در حال اجرا کردن آن است.

کامرانی با بیان اینکه یکی دیگر از حوزه هایی که می توان به آن اشاره کرد جنگ نرم است بیان داشت: در بحث گفتمان سازی و اجرا کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته و در حال حاضر ما در استان ها اساتید خوبی در کل کشور در حوزه جنگ نرم داریم که اگر مورد نیاز دستگاه ها باشند می توانند از اساتید ما برای برگزاری دوره ها و کلاس ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت سبک زندگی ایرانی اسلامی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است گفت: این موضوع در بسیج اساتید مورد توجه قرار گرفته و کارهای خوبی در این خصوص انجام شده است. بحث های ما در چند حوزه شکل می گیرد یکی از طریق مجمع سالانه ما در مشهد است که سیاست های کلان از آنجا تعیین می شود و بعد هم از طریق کارگاه ها و همایش های یک روزه و یک هفته ای که اخیرا در استان هرمزگان ما دوره تکمیلی پیوست نگاری فرهنگی را برگزار کردیم که حدود 200 نفر از سراسر کشور در این کارگاه ما حضور داشتند.

ارسال نظرات