خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

رفتار و سیره استاندار از ابتدا تا کنون یک رفتار انتخاباتی بوده است

دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: سخنان استاندار جنبه سیاسی و برای مصرف انتخابات است و باید اقای استاندار بداند که همه مردم خراسان جنوبی در همه زمینه ها ی دینی و معنوی پیشگام هستند.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۴۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

اسحق عنایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت:همایش امر به معروف مرحله استانی  در 11 اسفند ماه سال جاری در مجتمع غدیر سالن امام علی (علیه السلام) با حضور دبیران امر به معروف و نهی از منکر بسیج سراسر استان برگزار خواهدشد.

دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: همه زیرساخت ها برای اجرای قانوان امر به معروف و نهی از منکر واجرای ماده 17 قانون که سازمان بسیج را معطوف به اجرای مرحله تذکر لسانی می نماید.

وی ادامه داد: انتصاب دبیران ، تشکیل شوراها و آموزش انجام شده است وهسته های 3تا 10 نفره مشغول تذکر لسانی می باشند.

عنایتی با بیان اینکه نتایج امر به معروف و نهی ازمنکر به سرعت آشکار نمی شود، عنوان کرد: از طرفی بسیاری از افرادکه مایل به انجام امربه معروف و نهی از منکر باشند غالبا مقاومت می کنند که باید تذکر و یادآوری به همدیگرنهادینه شود.

وی با اشاره به اظهارات مقامات دولتی بویژه استانداردر خصوص رقص زن و مرد متذکرشد: این گونه سخنان جنبه سیاسی و برای مصرف انتخابات است و همه مردم خراسان جنوبی در همه زمینه ها ی دینی و معنوی پیشگام هستند.

دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) تکید کرد: طرح این موضوعات توسط مسئولین اجرایی سبب می شود که گلایه مندی مردم و پرسش آنها در موضوعات اساسی که رئیس دولت در چند سال گذشته قول داده اند مانند اشتغال، معیشت، رونق کسب و کار از ذهن ها دور و به آن نپردازند.

وی با اشاره به اینکه هم مطالب استاندار و هم سیره ایی وی و فرمانداران ازابتدا کارشان تا کنون که در پیش گرفته اند یک رفتار انتخاباتی است، گفت: مردم خراسان جنوبی به این موضوعات ترتیب اثر نمی دهند و آنها بدانند با این شیوه جوابی نخواهند گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار