خبرهای داغ:
با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری كشور؛

مشكلات سرمايه گذاران بخش خصوصي استان سمنان بررسي مي شود

مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری در استان سمنان، مشكلات سرمايه گذاران بخش خصوصي در حوزه هاي مرتبط با گردشگري بررسي مي شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۵۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حسين خواجه بيدختي در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دكتر زهرا احمدي پور به اتفاق هيات همراه، فردا سه شنبه سوم اسفند ماه ميهمان استان سمنان خواهند بود.

وي گفت: بازدید از بازارچه در حال ساخت صنایع دستی سمنان، بازدید از بافت تاریخی شهر از جمله مسجد امام، مسجد جامع، بازار، خانه طاهريان، امام زاده یحیی(ع) و .... از جمله برنامه هاي بخش صبح سفر يكروزه معاون رئيس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری به استان سمنان است.

بيدختي افزود: دیدار با سمن‌ها و انجمن‌های مردم نهاد، فعالان حوزه صنعت گردشگری و حضور درجلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از ديگر برنامه هاي سفر دكتر احمدي پور به استان سمنان است.

استان سمنان در دامنه‌هاي جنوبي سلسله جبال البرز واقع شده است و ارتفاع استان از شمال به جنوب كاسته و به دشت كوير ختم مي شود. اين استان با وسعتي حدود 96000 كيلومترمربع، ششمين استان وسيع كشور است كه از جانب شمال به استان مازندران، از جنوب به استان اصفهان، از مشرق به استان خراسان و از مغرب به استان تهران ارتباط دارد.

مركز استان سمنان شهر سمنان و دارای هشت شهرستان شامل سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، میامی و آرادان و سرخه است.

 استان سمنان داراي بيش از يك هزار و 147 اثر تاريخي شناسايي شده است و تا كنون 718 اثر تاريخي، طبيعي و معنوي اين استان به ثبت ملي رسيده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها