خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرایان گفت: استان خراسان جنوبی با وجود هم مرزی با کشورهای ناپایدار امن ترین استان کشور و مساجدش جزو شکوهمندترین مساجد کشور است.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۵۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
حجت الاسلام بنی اسدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرایان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: هر لحظه که به یاد این فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند: "نگذارید این انقلاب بدست نااهلان بیفتد" می افتیم، می بینیم مصداق بارز نااهلان چه کسانی هستند.

وی افزود: آیا کسانی که از خون شهدا نردبان برای پیشرفت و تکامل حیات مادی خود ساختند و به نان و نوایی رسیدند، امروز ناجوانمردانه در مقابل شهدا حتی یادبود آنان ایستاده اند جزو نا اهلان نیستند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان اظهارداشت: کسانیکه صحبت از برجام و وعده های سر خرمن می دهند، صدای خس خس در سینه مانده تهیدستانی که نان شب خود را به نسیه می خرند را می شنوند؟

بنی اسدی گفت: چه بسیارند فرزندان شهدایی که شب را با قاب عکس پدران شهید خود به صبح می رسانند و نماینده عالی دولت در یک شهرستان علاوه بر صحبت از عادی سازی روابط با استکبار، جلسات یادبود نام و یاد شهدا را سیاسی می داند.

وی خطاب به استاندار خراسان جنوبی گفت: آقای استاندار چه مقدار از عمر خویش را صرف نشستن پای درس کارشناسان دین کرده اید که امروز حرف از دین می زنید و در گفتمان رقص زن و مرد را عدم لطمه به اسلام می دانید و توصیه به گریستن به حال هنر استان می کنید؟

وی در ادامه گفت: استان خراسان جنوبی با وجود هم مرزی با کشورهای ناپایدار از حیث امنیت، امن ترین استان کشور و مساجدش جزو شلوغ ترین مساجد کشور است که خود حاکی از روحیه عزت مندی به اسلام و انقلاب و آرمان های آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: اساعه ادب شما به نیروهای پر افتخار نظامی و انتظامی می تواند حاکی از همان جلسات مناظره دوران انتخابات ریاست جمهوری باشد؛ اما مردم بخوبی می دانند که کجا و در چه شرایطی چه پاسخی به شما بدهند.

بنی اسدی بیان داشت: آقای استاندار در استان ما تبعیض و بی عدالتی است که توسط دولت منادی عدالت به خود می بیند، آنجا که کاروان دولت تدبیر و امید در سفر به استان خراسان شمالی با جمعیتی کمتر از استان خراسان جنوبی، اما اعتباری معادل 2 برابر این استان را باید در اختصاص بودجه به خود ببیند.

به گفته وی: امروز بایدشاهد رکود بازار، ورشکستگی و تعطیلی کارخانه ها، فقر و نیازمندی و درنهایت مهاجرت بی حد و حصر مردم این دیار باشیم و مردم ما بخوبی می دانند طرح مباحثی از این دست برای جلب آرای خاکستری است، اما بدانید این مردم هرگز دین خود را به دنیای شما نخواهند فروخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها