سرهنگ پاسدار عباس حسین زاده مسئول نیروی انسانی بسیج طلاب سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از نائب قهرمانی طلبه ورزشکار مازندران در جشنواره ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۶۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار عباس حسین زاده مسئول نیروی انسانی بسیج طلاب سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از نائب قهرمانی طلبه ورزشکار مازندران در جشنواره ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور خبر داد.
 حسین زاده اظهار کرد: جشنواره ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور با شرکت روحانیون بسیجی شیعه و سنی  در ستاریخ 27 و 28 بهمن ماه در سالن 5 آذر سازمان بسیج تهران برگزار شد.
 این مسئول با اشاره به برگزاری دو روزه جشنواره افزود: مازندران با اعزام 5 بسیجی طلبه و روحانی در این جشنواره موفق شد در وزن منفی 73 کیلو گرم  با مجاهدت طلبه بسیجی سید میکائیل قریشی مقام دوم این دوره مسابقات را به خود اختصاص دهد.
 مسئول نیروی انسانی بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا ضمن یادآوری کسب مقام دوم جشنواره توسط بسیجی روحانی میکائیل قریشی در رشته تکواندو گفت: این مدال آور بسیجی از اعضای حوزه علمیه مرکز مازندران بوده که هم اکنون به عنوان مبلغ در جهاد کشاورزی شهرستان جویبار دوران خدمت را سپری می کند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها