رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان:
در سال 95 در مجموع 4 هزار و 117 نفر در کاریابی‌های شهرستان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، که از این تعداد 461 نفر مشغول به کار شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۶۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان در جلسه اشتغال شهرستان زنجان گفت: در سال 95 در مجموع 4 هزار و 117 نفر در کاریابی‌های شهرستان زنجان ثبت ‌نام کرده‌اند.

کامران آذری با اشاره به اینکه مقرر بود، کاریابی‌ها ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشند، افزود: جذب نیروها از طریق کاریابی‌های غیردولتی انجام می‌شود و اداره کار به صورت مستقیم نمی‌تواند اشتغال را برای واحدهای صنعتی ایجاد کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه این دفاتر با مراکز فنی و حرفه‌ای ارتباط دارند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای ارتباط این دفاتر با مراکز آموزشی پیش‌بینی شده است.

آذری از فعالیت هفت کاریابی در سطح شهرستان زنجان خبر داد و افزود: از این پس نمایندگان کاریابی‌ها در مراکز فنی و حرفه‌ای حضور می‌یابند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور این نمایندگان افراد متقاضی اشتغال و دارای مهارت‌های خاص می‌توانند با کاریابی‌ها ارتباط مستقیم برقرار کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در سال 95 در مجموع 4 هزار و 117 نفر در کاریابی‌های شهرستان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد 461 نفر مشغول به کار شده‌اند.

آذری با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان در کاریابی‌های شهرستان زنجان 2 هزار و 119 نفر دارای مهارت بودند، بیان کرد: این افراد دارای مدرک فنی و حرفه‌ای و داشتن مهارت حرفه‌ای بودند.

وی از عدم داشتن مهارت یک هزار و 998 نفر در کاریابی‌های زنجان خبر داد و افزود: با توجه به اطلاعات و ارتباط با مراکز فنی و حرفه‌ای کاریابی‌ها برای ارتقای مهارت افراد ثبت‌نام کننده تلاش کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر افراد ثبت‌نام کنندگان تحصیلات آکادمیک را دارند، اضافه کرد: با وجود این تحصیلات افراد در زمینه کارآفرینی مهارت لازم را ندارد.

آذری با اشاره به اینکه یک هزار و 907 نفر متقاضی مقرری بگیر در واحد بیمه بیکاری شهرستان زنجان هستند، گفت: از این تعداد مقرری بیمه بیکاری برای یک هزار و 839 نفر برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه از یک هزار و 839 نفر تعداد یک هزار و 829 نفر به تامین اجتماعی معرفی شدند، ادامه داد: تعداد 110 نفر نیز به فنی و حرفه‌ای زنجان ارجاع داده شده‌اند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: مقرری یک هزار و 874 نفر از مقرری بگیرها به دلایلی قطع شده که بیشتر مربوط به سال‌های گذشته است و 236 نفر نیز از مقرری بگیرها مشغول به کار شدند.

آذری با اشاره به اینکه در سال94، تعداد 338 نفر به کار گمارده شده‌اند، عنوان کرد: این در حالی است که در 10 ماهه سال جاری 461 نفر مشغول به کار شدند.

ارسال نظرات