نشست علمی – فرهنگی دانشجو،کنشگری و فرهنگ دانشگاهی برگزار می شود

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: نشست علمی– فرهنگی دانشجو، کنشگری و فرهنگ دانشگاهی با محوریت ادبیات و فرهنگ دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۸۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، نجیبه خروشی افزود: این نشست از سری برنامه‌های مصوب گروه مطالعات و نیازسنجی این معاونت است که با محوریت ادبیات و فرهنگ دانشگاهی با همکاری معاونت فرهنگی، دانشجویی و کانون اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، چهارشنبه نهم اسفندماه جاری از ساعت 10 لغایت 12 در محل سالن شهیدان نوعی اقدم این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این نشست علمی در راستای تحقق نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌گردد، تقویت نهاد دانشگاه و حفظ قداست و منزلت علم، جایگاه دانشجو، پاسداشت مقام علما، دانشمندان و نخبگان و نقش آفرینی هر چه بیشتر نهاد علم در تحولات جامعه را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

خروشی افزود: گروه مطالعات فرهنگي و نيازسنجي از زیربخش‌های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی است که با هدف رصد و برنامه‌ريزي‌هاي مربوط به فرهنگ دانشگاهي از سوي اداره كل مطالعات فرهنگي جهاددانشگاهي كشور راه‌اندازي و موظف شده است طي ارائه گزارش‌ها و بررسي‌هاي علمي، زمينه مشاركت‌هاي دانشجويي و برنامه‌هاي فرهنگي علمي را در اين استان فراهم آورد.

وی برگزاری کارگاه علمی فرهنگی مدیریت زندگی دانشجویی، کرسی مذاکره فرهنگی «کارکرد و مسئولیت اجتماعی دانشگاهیان» و نشست علمی فرهنگی «کرانه‌های زندگی دانشجویی» را از سایر برنامه‌های فرهنگی این مرکز عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار