مدير كل كميته امداد استان زنجان:

اجرای طرح اهداي نهال در زنجان

کد خبر: ۸۸۲۸۸۹۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش مدير كل كميته امداد استان زنجان ضمن ارائه گزارشي از برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي برگزاري جشن نيكوكاري از اجراي دو مرحله‌اي اين جشن خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي برگزاري جشن نيكوكاري در زنجان، جشن نیکوکاری امسال متفاوت تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

هدايت صفري افزود: این جشن به صورت نمادین در روزهای ۱۸ اسفند (در سطح مدارس) و ۱۹ اسفند (در سطح پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج) و ۲۰ اسفند ماه در سطح میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وي با اشاره به اينكه این جشن امسال با شعار «بهار همدلی ، شکوه مهربانی ، جشن نیکوکاری »در استان برگزار مي‌شود،تصريح كرد: امسال در مرحله نخست جشن تاکنون10میلیارد ریال به نیازمندان کمک شده است.

مدير كل كميته امداد استان زنجان به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری جشن نیکوکاری در مرحله دوم اشاره و تصریح کرد: با توجه به همزماني جشن نيكوكاري با هفته منابع طبيعي، طبق هماهنگی انجام شده در پایگاه‌های جشن نیکوکاری امسال درسطح استان به افراد مشارکت کننده در جشن از طرف منابع طبیعی نهال اهدا خواهد شد.

صفري با بيان اينكه اجرای برنامه‌های مشترک بین امداد و منابع طبیعی به منظور ترویج سنت‌های حسنه اسلامی انجام می‌شود، افزود: با هم افزایی صورت گرفته بین دو دستگاه در نظر است مردم هم همیار طبیعت و هم کمک حال نیازمندان باشند که انجام این دو کار در کنار هم بسیار ارزشمند و مقدس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار