خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

ضربه زدن به نظام و رهبری هدف اصلی فتنه‌گران

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: هدف اصلی فتنه‌گران از فتنه 88 نشانه گرفتن و آسیب زدن به اصل نظام بود و ماجرای انتخابات بهانه‌ای بیش نبود.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۳۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

حجت‌الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موضوع آشتی ملی اظهار کرد: امروز برخی از شبکه‌های مجازی داخلی و خارجی و هم‌چنین برخی از مسئولین نماها که به نوعی از سران فتنه 88 بودند مدعی آشتی ملی هستند.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبری تشریح کرد: ملت ایران با کسی قهر نبوده تا امروز به دنبال آشتی باشد و در سال 88 نیز همه ملت با سلایق مختلف به خیابان‌ها آمدند و پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

این مسئول افزود: متاسفانه در سال 88 عده‌ای از انقلابی نماها با عنوان کردن موضوع دروغ در انتخابات باعث آشوب در جامعه شده و فتنه 88 را رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: هدف اصلی فتنه‌گران از فتنه 88 نشانه گرفتن و آسیب زدن به اصل نظام بود و ماجرای انتخابات بهانه‌ای بیش نبود.

عدالتی تبیین کرد: مقام معظم رهبری با تدابیر آگاهانه خود توانست ادعاهای انقلابی‌نماها را در خصوص ابطال و خطا در انتخابات سرکوب کند.

وی با اشاره به برخی دیگر از اقدامات فتنه‌گران در سال 88 تصریح کرد: فتنه‌گران شکست اصولگرایان را نتیجه مهار و عزل رهبری در جامعه می‌دانستند و با ایجاد فتنه و روی کارآوردن اصلاح طلبان خواهان سقوط رهبری در جامعه بودند.

این مسئول مطرح کرد: امروز از فتنه 88 سال‌ها گذشته ولی فتنه‌گران بدون آن که از اقدامات خود توبه کرده و پشیمان باشند ماجرای آشتی ملی را عنوان کرده‌اند؛ حال آن‌که کسانی که در سال 88 آن عبارات و شعارها را به میان آوردند چگونه امروز بدون آن‌که پشیمان شده باشند خواهان وحدت و انسجام در جامعه هستند؟!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران با کسی قهر نیست و اگر هم قهری در میان باشد دلیل آن فتنه‌های فتنه‌گران و تلاش‌هایشان برای نابودی انقلاب است.

عدالتی افزود: اگر حق با فتنه گران بود می‌بایست در این چند سال حقانیت خود را ثابت می‌کردند ولی امروز می‌بینیم که بدون به میان آوردن حرفی از اشتباه و یا تقلب در انتخابات تنها موضوع آشتی ملی را مطرح می‌کنند.

وی با عنوان کردن حامیان موضوع آشتی ملی اذعان کرد: امروز افرادی چون ترامپ و شبکه هایی چون بی.بی.سی نگران وحدت جامعه ما بوده و از حامیان اصلی موضوع آشتی ملی هستند که بسیار جالب توجه است.

این مسئول توضیح داد: مقام رهبری و ملت با کسی قهر نبوده‌اند که این‌ها خواهان آشتی هستند و فتنه گران برای بازگشت دوباره به جامعه می‌بایست توبه علنی کنند و درصدد رفع خطاهایشان برآیند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: فتنه‌گران و یاوه‌گویان داخلی و خارجی با در پیش گرفتن موضوع آشتی ملی می‌خواهند اینطور نشان دهند که رهبر معظم انقلاب خواهان وحدت در جامعه نیست.

عدالتی توبه فتنه‌گران را تنها راه برای آشتی دانسته و متذکر شد: آمریکا به طور مستقیم و غیرمستقیم تعیین کننده اصلی خط مشی فتنه‌گران در سال 88 بود و امروز نیز باید دانست که توبه گرگ مرگ بوده و این آشتی منفعت چندانی را برای ملت و کشور ایران به دنبال نخواهد داشت.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها