مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران در غرفه پایگاه تخصصی مسجد:

تعامل بسیج و امام جماعت از عوامل مهم در احیاء مسجد است

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن بازدید از چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، از غرفه پایگاه تخصصی مسجد بازدید کرد و گفت: رابطه و تعامل بسیج و امام جماعت مسجد از عوامل مهم در احیاء مسجد است.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۵۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷


به گزار ش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله (ص)تهران بزرگضمن بازدید از چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، از غرفه پایگاه تخصصی مسجد و باشگاه ایده پردازان بازدید کرد و با کلیه پایگاه‌های اینترنتی مربوط به مرکز رسیدگی به امور مساجد آشنا شد و از ایده‌ها و اهداف مرکز استقبال کرد.

وی با حضور در غرفه پایگاه تخصصی مساجد گفت: رابطه و تعامل بسیج و امام جماعت مسجد از عوامل مهم در احیاء مسجد است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای مهمی که برای احیاء مسجد باید انجام دهیم این است که از گذشته درس بگیریم و در حال بکار بندیم گفت: در گذشته مساجد را انقلابی عَلَم کردیم و مساجد ساخته و کشور حفظ شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در ادامه گفت: امید است که در آینده با حضور ائمه جماعت با نشاط و جوان مساجد پرشورتر و انقلابی تر کار خود را انجام دهند.
وی در ادمه در خصوص چگونگی تعامل ائمه جماعات و بسیج گفت: اکنون تعامل بسیار خوبی بین ائمه جماعات و بسیج وجود دارد. در حال حاضر ماهیانه جلساتی بین سپاه تهران و مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می شود و کار گروه هایی از مرکز رسیدگی به امور مساجد و سپاه تهران برای رفع گرفتاری ها و اختلالاتی که ممکن است وجود داشته باشد، در این جلسات حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام گواهی در ادامه گفت: تعامل بسیج و سپاه نشان داد که امام جماعت به عنوان مدیر مسجد و بسیج نیز به عنوان شاگرد امام جماعت و پرورش یافته آن، اگر باهم گره بخورند و یکصدا شوند همه معضلات مسجد حل می شود.

وی افزود: رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی از محلات شروع می شود، از فقر زدایی گرفته تا مسائل فرهنگی از مسجد و محلات باید رفع شود. لذا مسجد باید محلی برای همکاری و همدلی بسیج و امام جماعت برای رفع معضلات باشد. اگر این دو با هم گره بخورند همه معضلات مساجد و بسیاری از مشکلات اجتماعی رفع خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار