کد خبر: ۸۸۲۸۹۶۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،دکتر مجید خدابخش در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل افزود: بحث ستاد نوروزی در سال های گذشته با عنوان ستاد تسهیلات نوروزی تشکیل می شد که امسال در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر فعالیت خود را شروع کرده تا امکانات و تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی فراهم شود .
وی از تشکیل 10 کمیته اجرایی در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر خبر داد و گفت: این کمیته ها باید بزودی تشکیل و اقدامات لازم را با هماهنگی دستگاه های اجرایی انجام دهند تا شاهد خدمات بهتر به مسافران وگردشگران در ایام تعطیلات نوروزی باشیم .
استاندار اردبیل گفت: بعد از سفر همه دستگاه های اجرایی موظف هستند اقدامات خود را در ایام تعطیلات گزارش دهند.
حجت فتاحی رییس پلیس راه استان اردبیل هم در این جلسه با اشاره به آمادگی پلیس راه در جاده های مواصلاتی استان افزود: پلیس راه در ایام تعطیلات نوروزی در جاده ها مستقر می شود و تلاش خواهد کرد امنیت جاده ای را برای مسافران و گردشگران برقرار کند.
وی از ایجاد استراحتگاه ها در نقاط حادثه خیز استان اردبیل خبر داد و گفت: برای جلوگیری از تصادفات جاده ای در نقاط حادثه خیز هماهنگی لازم با ستاد مرکزی تسهیلات سفر کشور بعمل آمده و مقرر است در 10 نقطه چادرهای استراحتگاهی در جاده های پرخطر استان دایر شود تا رانندگان و مسافران در مواقع خستگی در این چادرها استراحت کنند.
رییس پلیس راه استان اردبیل اضافه کرد: در این چادرها به مسافران نوروزی آبجوش رایگان و بروشورهای گردشگری ارایه می شود.
فتاحی افزود: این چادرها در محور سرچم - اردبیل ،محور اردبیل - مغان ،پارس آباد - اردبیل ، محور نیر - سراب و محور اردبیل - آستارا دایر خواهد شد.
وی از مسافران نوروزی خواست موارد ایمنی را در سفر نوروزی رعایت کرده و با احتیاط و دقت لازم رانندگی کنند.
براساس امارهای موجود در تعطیلات نوروز سال 95 بیش از 500 هزار نفر به استان اردبیل مسافرت و از مناطق تاریخی و گردشگری آن دیدن کردند.
ارسال نظرات