خبرگزاری بسیج: مسئول اداره تعیین صلاحیت و ارشد نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مورد خطر نفوذ، تاکید کرد: همه لایه های نفوذ چه در بحث فرهنگی، چه اقتصادی و چه سیاسی برای کشور ما خطرناک است.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۶۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

سرهنگ رحیم علیپور، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث توجه و هوشیاری نسبت به نفوذ دشمن، اظهار داشت: همانطور که حضرت آقا در طی این سالها شدیدا تاکید داشته اند، در خصوص بحث نفوذ دشمن بوده که به هر طریقی می خواهد به نطام ضربه وارد کند و زمینه ساقط کردن نظام را ایجاد کند و به دنبال این است که در لایه های مختلف حکومتی از جمله امور فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و در لایه های کارگزاران نظام نفوذ کند که بتواند از این طریق زمینه از بین بردن و سقوط نظام و پیروزی اپوزوسیون خارج از کشور را بر ما تحمیل کند؛ لذا باید مراقب تحرکات دشمن در همه عرصه ها باشیم.

علیپور، ادامه داد: اما دشمن آنچه ضربه اساسی و نهایی را می تواند بر ما وارد کند، نفوذ در لایه فرهنگی ما است، وقتی در لایه های فرهنگی نفوذ کنند قطعا زیرساخت های اعتقادی ما را که زیر ساخت اولیه ما است دچار دستخوش کرده و با تغییر فرهنگ ها و ذائقه ها می تواند به هدف خود برسد. وظیفه ما در این خصوص این است که از جهت فرهنگی دقت لازم را داشته باشیم و تلاش کنیم نفوذ دشمن در زمینه های مختلف صورت نگیرد.

 

ارسال نظرات