مسئول بسیج جامعه ورزشکاران در گفتگو با «بسیج»:
داوود آذرنوش گفت: برنامه مهم بسیج ورزشکاران، اعزام کاروان های ورزشی 100نفره به راهیان نور از قهرمانان المپیک و جهان آسیا و همچنین تعدادی از روسای فدراسیون ها به سرزمین های راهیان نور جنوب در اسفند ماه است.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۷۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

داوود آذرنوش مسئول بسیج جامعه ورزشکاران در گفتگو با اعزام کاروان های ورزشی به راهیان نور جنوب در اسفند ماهخبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در ماه پایانی سال اظهار داشت: برنامه مهم سازمان بسیج ورزشکاران، اعزام کاروان های ورزشی 100نفره از قهرمانان المپیک و جهان آسیا و همچنین تعدادی از روسای فدراسیون ها به سرزمین های راهیان نور جنوب در اسفند ماه است.

وی با اشاره به تاثیرات فرهنگی راهیان نور بر زندگی ورزشکاران افزود: سفر ورزشکاران به اردوی راهیان نور، موجب آشنایی بیشتر آنها با دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان می شود و امیدواریم این مسیر با انتقال مرام و سیره شهدا به جامعه ورزشی همچنان ادامه یابد.

آذرنوش با اشاره به دیگر برنامه های این سازمان گفت: برگزاری یادواره شهدای ورزشی از برنامه های دیگر سازمان است که البته که یادوراه شهدای ورزشکار تهران برگزار شد و این برنامه در استان های مختلف در حال برگزاری است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران: نهم اسفند ماه آیین تجلیل از قهرمانان در خراسان شمالی را داریم و شهید شاخص برای سال96 از رشته کشتی مشخص شده است. استان ها نیز برنامه راهیان نور دارند که از اسفند ماه انجام می شود و قهرمانان سطح استان و کشور را به این سرزمینها می برند.

وی در پایان یادآور شد: اردوی راهیان نور از 15 اسفند تا 15 فروردین است، یعنی یکی از برنامه های نوروزی نیز محسوب می شود.


ارسال نظرات