خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران پروژه نفوذ دشمن به دستگاه ها و نهادهای کشور را یک پروژه مهم برشمرد و بر بصیرت افزایی و شناخت اهداف دشمن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۷۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

حجت الاسلام والمسلمین مختار نظری، خاطر نشان کرد: دشمنان سعی می کند ازطرق مختلف به بدنه دانشگاه ها، ارگان ها، چهره های انقلابی ورود کرده و با خدشه دار کردن جایگاه آنان در جامعه و از بین بردن ارزش ها، به مقاصد خود دست پیدا کنند.

وی، خود باوری و خدا محوری را مهمترین اصل در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برشمرد و افزود: امروز دشمن تلاش می کند که جوانان را در مقابل ارزش های دینی و اسلامی قرار دهد و از طریق سست کردن اعتقادات به ارکان انقلاب و نظام نفوذ کند.

نظری، اعتقادات راسخ  شهدا را نمونه بارز اعتقادات بالای جوانان و نوجوانان به اهل بیت و ارزش های اسلامی دانست و گفت: با مروری بر وصیت نامه های سیاسی الهی شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس، در می یابیم که آنان همواره بر پشتیبانی از ولایت تاکید داشته اند و به فرمان ولی امر خود قدم در راه مبارزه با کفر برداشتند.

 وی، دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی در هر زمان و عرصه ای را وظیفه آحاد مردم دانست و افزود: جوانان و نوجوانان بابصیرت امروز وظیفه دارند در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ... از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کنند.

ارسال نظرات