معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

جوانان ورزشکار ایران در اخلاق و فرهنگ از جایگاه بالایی برخوردار هستند

جوانان ورزشکار استان و کشور علاوه بر حضور درخشان در زمینه ورزش پهلوانی، در بحث اخلاق و فرهنگ نیز از جایگاه بالایی برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۷۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در مراسم دیدار و تجلیل از ميثم نصيري قهرمان کشتی‌گیر زنجانی با حضور استاندار زنجان، به پیروزی کشتی‌گیر زنجانی در مسابقات جهانی کشتی آزاد اشاره نمود و گفت: در سایر رشته های ورزشی نیز توانمندی های قابل ملاحظه ای در جوانان استان زنجان وجود دارد.

سید بیوک موسوی افزود: جوانان ورزشکار استان و کشور علاوه بر حضور درخشان در زمینه ورزش پهلوانی، در بحث اخلاق و فرهنگ نیز از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

وی بر اهمیت گسترش شادابی و نشاط در عرصه ورزش تاکید نمود و اظهار داشت: تدبیر مدیریت ارشد استان و تغییرات صورت گرفته در مدیریت حوزه ورزش استان موجب پیشرفت و توسعه بیش از پیش در استان زنجان شود.

معاون سياسي، امنيتي استاندار زنجان همچنین ابراز امیدواری کرد در ادامه این دیدار با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به ورزش بانوان در کشور، اظهار داشت: باید در تمامی حوزه ها به ویژه در عرصه های ورزشی، زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی های بانوان کشور فراهم شود.

وی با بیان اینکه میثم نصیری با پیروزی خود در برابر کشتی‌گیر آمریکایی همه مردم ایران و بویژه همشهریان زنجانی خود را خوشحال کرد، افزود: پیروزی میثم نصیری در مقابل کشتی‌گیر امریکایی شیرینی مضاعفی برای مردم داشت و به سیاستمداران امریکایی نشان داد گزینه‌های ایران در میادین عمل در برابر آمریکا مشخص می شود.

در پایان این مراسم با حضور استاندار زنجان از میثم نصیری کشتی‌گیر قهرمان زنجاني در رشته کشتی آزاد و نیز نوشین تقیلو بانوی ورزشکار زنجانی و دارنده مقام نخست گراپلینگ قهرمانی کشور تجلیل بعمل آمد.

همچنین مراسم استقبال از میثم نصیری کشتی‌گیر قهرمان زنجانی صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار زنجان و جمعی از مسئولین ورزشی و مردم استان زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات