سردار غیب‌پرور در مراسم تکریم و معارفه جمعی از معاونین بسیج:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر شهیدی که به زمین می‌افتد و قطره خونش جاری می‌شود، مسئولیت من و شما در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه سنگین‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۹۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تودیع و معارفه جمعی از معاونین سازمان بسیج با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها گفت: حضرت فاطمه سلام الله علیها اقیانوسی از عبرت ها و درس های زیادی برای ما شیعیان مخصوصا ما بسیجیان و پاسداران است تا به بهترین نحو ممکن از حریم ولایت و انقلاب دفاع کنیم.
وی ادامه داد: هیچ شکی نیست اولین مدافع حریم ولایت حضرت زهرا سلام الله علیها بودند و به بهترین نحو ممکن از ولایت حضرت علی علیه السلام دفاع کردند.
سردار غیب پرور با اشاره به کتاب انسان ۲۵۰ ساله نوشته شده به دست مقام معظم رهبری در مورد سیره سیاسی اهل بیت (ع)،   گفت: ائمه اطهار علیهم اسلام کهکشانانی هستند که از سوی خدا برای نجات و رستگاری انسان ها آمده اند و شهیدان به پیروی از ائمه اطهار و امام خمینی (ره) راه حق را در پیش گرفتند.
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با تاکید بر رشادت های شهدا در جنگ تحمیلی و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) گفت: شهدا ارادتشان را به ائمه اطهار اثبات کرده و جانشان را تقدیم ایشان کردند، شهیدانی که کماکان راه مبارکشان زنده است و در فاصله ۲۰۰۰ کیلومتر آن طرف تر جوانانی هستند که با الگو گیری از شهدای دفاع مقدس و برای زنده نگه داشتن اسلام جانشان را تقدیم انقلاب و رهبری می کنند.
وی ادامه داد: یقینا هر شهیدی که به زمین می افتد و قطره خونش جاری می گردد مسئولیت من و شما را در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه سنگین تر می شود و ما چقدر پای کار انقلاب هستیم و چقدر در تداوم راه شهدا عملا و نه اسما تلاش کرده ایم؟!
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی، رسالت بزرگ و سختی است، افزود: می بایست برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه سنگ تمام گذاشت و بحمدالله تا به امروز در عرصه بسیج کارهای خوبی انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه بسیج، یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی است، گفت: امام خامنه ای عزیز فرموده اند که بسیج از سوی خدا به امام خمینی(ره) الهام شد و این خدا بود که اندیشه تشکیل بسیج را به دل امام(ره) انداخت و واقعا بیان چنین عبارتی از سوی رهبرانقلاب،نشان دهنده اثرگذاری بیش از پیش بسیج در پاسداری از انقلاب است.
سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: بسیج راه برون رفت از نظامات غیردینی به سوی نظامات دینی است و می توان هر چیز غیردینی را با اکسیر بسیج، دینی کرد.
وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد بسیج گفت: بسیج نیازمند پیش روندگی بیش از پیش،برنامه ریزی و نگاه های انقلابی و به روز بودن است و باید گفت که حیات بسیج در سیر تحولی آن خلاصه می شود.
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با تاکید بر لزوم ارائه تعاریفی از جدید از بسیج افزود: هر کسی که دلداده ولایت و انقلاب اسلامی است او حتما یک بسیجی است و بسیجی الزاما آن کسی نیست که پیش ما پرونده داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش ها و زحمات صورت گرفته در بسیج اشاره نموده و گفت: در جلسه امروز ما، به ظاهر تعدادی از دوستان از مسئولیت خارج می شوند اما در دل همه آنها نور بسیج تلالو دارد و تعدادی از برادران هم تشریف می آورند.
سردار غیب پرور با تقدیر و تشکر از عملکرد سردار سعید فرجیان زاده در معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: برادر  فرجیان زاده، آزاده ای هستند که سالها در خدمت بسیج بودند و امروز تکریم می شوند و از زحماتشان تشکر می کنم و سردار غلامرضا نوشادی به عنوان معاون هماهنگ کننده بسیج معرفی می شود.
وی ادامه داد: بنده در این مراسم از زحمات سردار حسینعلی یوسفعلیزاده که مسئولیت معاونت بازرسی سازمان بسیج را برعهده داشتند، تقدیرمی کنم و این امانت را به سردار محمد سلیمانی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده سابق سپاه چهار محال و بختیاری واگذار می نمایم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با تقدیر از زحمات سردار مهدی معینی، مسئولیت معاونت اجرایی سازمان بسیج را بر عهده سردار استاد حسینی فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز واگذار نمود و گفت: وظیفه همه ما کادر سازی در بسیج است و در سال ۹۶ می بایست با یک نگاه جدیدتر در مباحث مرتبط با بسیج ورود خواهیم نمود.
وی ادامه داد: ما از معاونین و اقشار بسیج در جهت چند انتظار داریم که می توان به وظیفه خط دهی و هدایت استانهای زیرمجموعه،کادر سازی و محول کردن امورات به جوانان،وسیع سازی نظارت وبازرسی به عملکرد رده های بسیج استانی،تاکید بر مسجد محوری شدن اقدامات بسیج و ... اشاره کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: فعالیت بسیج بر اساس مسجد محوری از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی دفتر مقام معظم رهبری هم از سیاست بسیج در جهت رجوع به مسجد و مسجد محوری عمل کردن، رضایت داشتند و امیدوارم که همه ما به عنوان بسیجیان و پاسداران کشور، در قالب یک تیم متحد و منسجم اقدام کنیم و در سایه این تلاش ها، رضایت امام زمان(ع) و امام خامنه ای عزیز را کسب نماییم.
ارسال نظرات